A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Taunus P7 (1967-1972)

Taunus P7 17m 1700s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Itt van Amerika (csak kicsiben)

Szöveges ítélet

Nekünk volt ilyen! Nem sok szaladgál(t) belőle az országban. Egyetlen egyet láttam ezen kívül élőben, meg egyet újságban hírdetve (13 év alatt). 22 évesen vettük 80e ft-ért. 93-ban is csak egy pudvás Lada jött ki ennyiből. Első tulaj, szürke forgalmi. Akkoriban szereztem a jogsit, ez volt az első gép, amit rendszeresen használtam. Az elsőt soha nem felejti az ember. Lehet, hogy azért ilyen csöpögős az irományom. Akkora batár, hogy mindenki azt hitte, amerikai. Volt aki megkérdezte, hogy nem ilyennel menekült a manusz a Párbaj című filmben? A hozzáértő nagy tudósok lomha benzintemetőt láttak benne. Pedig elment 10 lityivel városban (visítva). Nem mertem elmondani, mi a vége, mert hülyének néztek. Az egyik osztálytársam nem értette, hogy mehet 180-at egy huszonéves verda, amikor az anyukája vadiúj köcsög kis diesel Micutojója vagy tökömtudja mije 130-nál nem tud többet. Bizonyítanom kellett. Akkor már derengett valami, amikor 140-nél szúrtam neki oda a 4-ediket. De akkor már késő volt. A kezemben volt a tyúkszaros kis életük. Muszáj volt megnéznem, hogy kapar. Pár utcával odébb volt egy ilyen 70-80-as években épült tipikus komcsi ovi. Az elejétől a végéig húzta a csíkot. Tudom, egy állat vagyok, de gyönyörűszépen megy keresztbe. Nagyon sajnáltam, amikor eladtuk, de jobb így. Ha belegondolok, hogyha megmaradt volna, és a későbbi verdák helyett ezzel koccangattunk volna, megszakad a szívem. Alkatrész az nincs hozzá. (Elképzelem fatert (nagy kókánymester), ahogy egy Barkas hátsó lámpabúrát erősít barna ragasztószalaggal a hátuljára.) Valami állat betörte a bal első ablakot (rohadj meg!). Kínomban bontóban próbálkoztam, de plexi lett belőle. Fater megijedt rozsdafolt csiszolás közben, pedig nem volt vészes. Mennie kellett. Egyszer láttam utána. Fehérre volt fújva, kilakatolva. A kora délutáni napfény megcsillant a krómozott lökhárítón. Majdnem sírtam. (Bocsi a rossz képekért.)

Hibalista

- - Benzinmérő, hűtővíz hőfokmérő (javíthatatlan volt - úgymaradt)
- - jobb hátsó fék egyszer befogott (csak valami szétesett-összeraktuk)
- - Kiégett egy égő :) (tényleg nagyon megbízható, csak olajcsere, gyertya, ékszíj...)

Ide hordtam szervizbe

Hozzá nem nyúlhatott emberfia (rajtunk kívül)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1971
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? scorpio 2.9 cosworth (a´ jó vóna)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Taunus P7 1967

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)