A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Taunus P7 (1967-1972)

Taunus P7 m17s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Challenger

Szöveges ítélet

1989-ban vettük 20 rugóért. Üzemképtelen volt, állítólag 8 éve állt már egy garázsban. Vissza kellett rá tenni a hűtőt, kicsit gatyába rázni a motort, néhol hegesztgetni a karosszériáját. Később kiderült, hogy a dugattyúk repedtek benne, akkor Apu szerzett egy másik motort bontóból 15000-ért. Meg egy csapágy darált a difijében. Le is lett festve szép kékre. A festő elnevezte Challengernek, rajta is maradt ez a név.
Hatalmas vasdarab volt, belül nagyon kényelmes, óriási csomagtartóval. Többször előfordult, hogy más autóba átülve nem találtam a váltót, mert magamtól messzebbre kerestem. V4-es, 1700-as motorja volt, azt hiszem 75 lóerővel, hátsókerék hajtás, 2 ajtó. Szerettem, ahogy induláskor felkapja az orrát, 110-120-ig hajtottam, nem akartam szívózni vele, végülis ő volt az idősebb. 1990-ben nyáron öszeálltunk 3-an és kimentünk vele Angliába epret szedni. Szépen 100-110 körül ellébecoltam vele odafele 1600 km-t. Ott kint 2 hét alatt körbeautóztuk Angliát, mentünk majdnem 4000 km-t. Manchester, Birmingham, fel Edinboroughig, majd vissza London, Cardiff. Visszafele megint 1600 km hazáig. Reimsben megint differenciálmű gond adódott, de hazajöttünk vele. Nagy, erős, masszív autó volt, egyszerű szerkezet. Nem fogyasztott sokat, ha jól emlékszem akkor 100-110 körül hajtva 8 liter körül városon kívül. Városban nem hajtottuk. El kellett adni sajnos. Először nagyon nem tetszett a pofája, de aztán megszerettem a nagy széles lapos felületeit, az éleket a sárvédőjén, meg a kicsit szomorkás tekintetét. Jó autó volt, no.

Hibalista

- Az egyik csapágyat kellett a difiben kicserélni, meg egy másik motrot kellett bele rakni. Kiderült, hogy az eredeti motorban a 4-ből 3 dugattyú el volt repedve. Valami barom széjjelhajtotta...

Ide hordtam szervizbe

Apu csinált rajta mindent, én is ott voltam mindig, de csak a kosz rakódott rám.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1967
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? BKV Következő autója? céges passat
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Taunus P7 1967

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)