A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Sierra (1982-1993)

Sierra 1.8 TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Háromszögrendszámos német

Szöveges ítélet

Apám vette 3 éve az autót. Neki ez a 80-as évek álomautója volt,az utcánkba akkoriban hozott egy külföldön dolgozó család egy 1.6-os benzinest az első darabok közül. Szerintem Én is ekkor láttam először nyugati autót testközelből. Azóta persze megkopott kicsit a design,de még most sem mutat túl rosszul,vannak egész tetszetős részletei. A kaszni méretéhez képest nem túl nagy a belső tér,de azért elférek én is (182cm),de apámnak még nagy is. Az autó maga borzasztóan stabil,masszív,biztonságos érzetet nyújt. Még csak egy baj volt vele,ami számomra kicsit érthetetlen volt,egyesben alapjáraton gurulva leszakadt a 2-es henger hajtókarja,kiütötte az olajteknő alját. Bontott cuccból megcsinálták azóta ketyeg,mégpedig meglepően kúltúráltan,csendben. A teljesítménye viszont siralmas,talán egy trabant szintjét éri el,érzésre 50 lónál nincs több benne. A váltóban az áttételek őrült hosszúak 5.-ben 110-nél 2500-at forog a motor. Visszaváltással sem javul a helyzet,mert 3000 fölé egyáltalán nem lehet felerőszakolni sehogy!!!??? Ez mind ilyen vagy csak a miénk? A motorja,túrbója rendbe kell legyen,mert nem füstöl és nem eszi az olajat sem túlzottan,habár az 5 számjegyű Km számláló miatt semmit nem tudunk az autó futásteljesítményéről,de az általános állapot nem utal semmi különösre. Arra gondolok,vagy a váltóval,vagy a difivel variált valamit az előző tulaj,ezért lehet a rendkívüli lomhaság. De a végére egy igazi fricska a legújabb PDCDIHDJTDIJTDTURBODIESEL autók tulajainak: 322 Km-re 13.2 liter gázolaj,folyamatos 100-as országúti tempónál! 15 éves kocsitól (és nem minitől) ez nem olyan rossz,igaz? Ezért és mert a piaci ára erősen közlít a nullához,tőlünk ez már csak a bontóba megy!

Hibalista

- Alapjáraton leszakadt a hajtókar,és kiütötte a motor alját. ABS nem jó!

Ide hordtam szervizbe

maszek kontár

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1991
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 601 Következő autója? ???
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Sierra 1982

További ítéletek (112 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)