A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Sierra (1982-1993)

Sierra 2.0 Ghia 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családi cirkáló

Szöveges ítélet

A kocsi családi autónak lett véve egy 323-as Mazda után, mert a gyerekek gyorsan nőnek. Előtte korábban volt már egy Taunus, de azt anyagi okok miatt el kellett adni. A Sierrával mindig is szemeztünk nem volt nehéz választás. A Ghia felszereltség nagyon jó, sok elektromos ez-az, napfénytető, kényelmes deréktámaszos ülések voltak benne. A kétliteres karbis motor jól viszi a nehéz kasznit, a váltója még sok év után is pontos a szervokormánya nemkülönben. Annak ellenére, hogy nem injektoros egyáltalán nem ette le a hajunkat, pedig ez egy régi motor, a Ford eredetileg a Pinto-hoz fejlesztette ki az államokban, még a 70-es évek elején. Az automata szívató miatt könnyen indult és mindig jól teljesített. Igaz a hengerfej tömítést cserélni kellett, de előtte már szépen elkezdte inni a hűtővizet, úgyhogy ment a szervizbe és nem lett semmi komoly baj. Ez volt az egyetlen eset, amikor 1 napnál tovább volt szervizben, ez szörnyű 3 napot jelentett. Jól boldogult a vonóhoroggal is, a nagy utánfutók se jelentettek neki gondot. Mivel hátsókerék hajtású ezért lehetett vele csapatni, de észnél is kellett lenni, mert ez még nincs teletömve ilyen-olyan biztonsági kütyükkel. A futóműve nagyon kényelmes, az útfekvése stabil, nagy sebességnél is jól fut. Érdekes, hogy a mai autókkal összevetve mennyire halk, a szélzaj nagyon kicsi még 140-nél is. Ez nyilván a jó aerodinamikának köszönhető. A kortárs szögletes autókkal összehasonlítva ez nagyon feltűnő. Igaz, hogy garázsban tartottuk, de szinte egyáltalán nem rohadt. Nagyon jó kocsi volt szerettük.

Hibalista

- Igazán nem romlott el rajta semmi. A szokásos kopó alkatrészek cseréje szűrők, olajok, gyertyák egy két elektromos apróság, futómű alkatrészek. Az egyetlen komoly hiba egy hengerfejtömítés csere volt, de úgy gondolom, hogy több, mint 250 ekm és 16 év után ez nem egy nagy dolog és nem volt drága sem.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1985
Kényelem (9) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 165000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 102000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Mazda 323 Következő autója? Laguna
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Sierra 1982

További ítéletek (112 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)