A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Scorpio (1985-1998)

Scorpio 2000 dohc 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagy, elegáns, kényelmes, csak érteni kell hozzá...

Szöveges ítélet

Mielőtt megvettem, nagyon féltem mert csak pár 100 darab van belőle az országban. Bementem egy pár "szakszervízbe " ahol elmondták hogy minden van hozzá csak mondjuk a mondeós alkatrészek kétszereséért... anyira tetszett, mégis az autó formálya, meg hogy nem szalad velem szemben ilyen minden percben, hogy mégis megvettem.

Kényelem: Ülj be magad mögé ( én 185 centi vagyok ) és meglátod... Ez az első autó amiben szeretek hátul ülni... Beleülsz és azt hiszed otthon vagy a börkanapén. A notebook az ölembe kényelmesen belefér és gyerünk...


Az autó vezetési élménye magáért beszél:
Nem nagyon bántanak az utakon, sőt az autósok inkább érdeklődve nézik a kocsidat. A kigyúrt audisok, és okos mercedesek nagyon kedvesen lemennek előled az autópálya belső sávjából, megadja neked mindenki az elsőbbséget, a csajok utánadfordulnak... Ez igazából egy krva jó kis autó fillérekért, és kb 10x annyit tud és villant mint amennyit ér.
A belselye magáért beszél, a faberakás ma már kicsit elavúlt, de a bőrbelső és a fekete műszerfal, és a design akármelyik mostani 8-10 milleres autóval felveszi a versenyt. az enyém 140 lovas, ami még picit meg van piszkálva , nem nagyon van ellenségem, a dodzsemek között, de nem is vagyok az a versenyzős típus. A kocsi gyorsulásban különben 100 alatt megverhető, inkább 100km/h fölött érezhető az ereje a rövid sebességek miatt. 3. ban 130-140 ig 4.ben kb 160-170 ig húz és utána jön az 5. sebesség. Mivel az autó kb 5000 et pörög 160km/hnál, iszonyat erővel nyomja le a seggét egy full gáznál. Én - persze németországban ahol lehet :-) - 220km/ órával simán tudtam vele menni, de utazó sebességnek a 180-190 et nagyon szereti. Picit ilyenkor sajnos nekem hangos a fordulatszám miatt ,de persze valamit valamiért.

A fogyasztásról: tudok produkálni vele 9.5 öt. ilyenkor szépen megyek vele csendben mint a többiek. Ha tekerem neki, meg minden kanyarban kidobom a seggét akkor kb 14, 14.5liter. A döntés a tied, hogy akarsz-e sporolni, vagy nem (ebben az autóban legalább tudsz dönteni, és nem szabályoz le az elektronikus pedál...) Én sok kocsiban gondolkodtam, ha utána számolsz akkor rájössz ,hogy lehet középszerü autókban üldögélni amiben benne áll 5-6 milcsid vagy fizeted a részleteket és sporolsz velük 3-4 litert 100 km enként. A szervíz fentartásuk sokkal több mint ezeké, és nem tudsz vele így menni. Cascot fizetsz rá, félted, és a parkolóházban 3 másik ugyanolyan áll melletted nap mint nap :-)
Ebbe nem áll sok pénzed, ( 1-1,2 milióért vannak full-fullosok ) egyediek, és ha megtalálod a megfelelő embereket akik értenek hozzzá fillérekből fent tudod tartani...

Az én kocsim nem a fullos verzió de minden extra benne van ami ma kell egy autóba. Digit osztott klima, riasztó kpzár elektromos ablak, motoros ülés, bőr az egész, elektromos sibedá, 3hullás óriási csomagtartó, lábvilágitás, tempomat, fed comp, és még ezernyi szar. A kocsi tényleg televan elektronikával, láttam szétszedve az enyémet, rettenetesen sok kábel van benne ,minden központilag vezérelt, még a csomagtartózár is, de hidd el hogy ha nem szakszervízbe hanem olyan srácokhoz viszed akik láttak már ilyet, akkor 500 forintból mindent meg tudsz rajta csináltatni.

Én törötten vettem egy szakadt astra áráért, szépen rendbe tettem, pár dolgot kicseréltettem rajta, és egy kiválló megbíható autót kaptam cserébe, amiben tudom ,hogy van anyag, és jó eséllyel ki fogok szállni belőle.
3 hónap alatt több mint 15 000Kmert mentem vele, és csak pár dolgot cseréltem rajta ami még mindig töredék ár egy két " kötelező szakszervizes " vizsgálathoz képest ....

Hibalista

- komplett fékrendszer 60 000Ft azóta tudom hogy lehet hozzá 30 000ft ért is

Ide hordtam szervizbe

Előszőr elvittem a ford képviselethez - fingjuk nem volt hozzá- azóta megtaláltam az interneten pár cimborát, akik úgy rokják össze, szedik szét mint a legót.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? astra Következő autója? Mercedes S 1992 vagy 300C Chrisler
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Scorpio 1985 (1995 - 1998)

További ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)