Maffia Light
Szöveges ítélet
Nagyon szeretem. Volt régebbi Scorpiom is amit szintén imádtam. Elnyühetetlen autó ami még anyagból volt, hála a régi alapoknak. Mechanikalag csak a természetes kopásból vannak gondok, az elektronikát viszont elrontották a régihez képest a multiplex rendszerrel. Egyszer cserbenhagyott a biztosítéktábla miatt, akkor mondjuk majdnem felgyujtottam. El is kezdtem gondolkodni egy új Thalian amit a cégtől kapott csereautó kezdeményezett. Amint visszaültem a saját autómba ráébredtem, hogy ennél nagyobb hülyeséget nem is csinálhattam volna. Kényelmben verhetetlen csak már kezdenek zörögni a belső részek, bár még mindig nem annyira mint az új Renaultokon, pedig ez már túl van a 300000-en.
Hátsókerekes ami nekem az első számú szempont. Keresztbe rakja a segét még ezzel a négyhengeres motorral is. 2.9 cosworth szerintem kell bele. Gumi az gyorsan fogy, de ez nem probléma. Ez az autó még autónak készült, nem pedig négy évente cserélendő (mert szétesik)tömegterméknek.
Ezek óta eltelt egy év és egyre jobban szeretem ezt az autót. Kíméletlenül van használva és csak megy. Húztam vele trélert, telepakoltam motorblokokkal a hátuljat, és így is megy. Ilyenkor a vonohorog elég gyakran a földön volt, de az is kemény.
Valamint ott volt a III kecskeméti driftnapon és ott is végigment. Megszámlálhatatlan gumi kopott le a hátsókerekekről, de csak megy, hiba nélkül. Lassan benne van 350000km, a belseje viszont, ha ki van takaritva akár új is lehetne, a bör tökéletes a kárpitokkal egyetemben, csak a müszerfal nyekereg egy kicsit. A futómüvet kell lassan felujítani, meg a kasznit rendberakni. Ezek föleg miattam szükségesek, mert nem minden manöver sikerül úgy, ahogy eltervezem.
Összeségében a világ legjobb autója. Sosem adom el. Majd ha benne lesz 500000 km akkor felujítom és félrerakom az utókornak.
Hibalista
- Sérülten és hibásan vettem az autót. Miután ez meg lett csinálva egy komolyabb hiba jött elő a biztosítéktábla formájában. Volt még gond a szilentekkel és a kutyacsonttal, valamint a kardáncspágyal.
- Késöbb eltört a difi, ami feltehetöleg nem az autó, hanem az én hibám (drift), valamint csapágyas lett a motorja, de így is hazavitt. Az elmult bő egy évben viszont semmi.
Ide hordtam szervizbe
Én szerelem az autót, mert ez a szakmám. Nagyon jól csinálom
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 310000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Scorpio 2.0 efi, Escort van | Következő autója? | Sierra P100 (platós!!!!) Már meg van |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
