Luxus Lajhár
Szöveges ítélet
2008 végén vettem, 2. autónak egy kivénhedt Lada szamár helyett, amit már csak az alvázvédő festék, meg némi sziloplaszt tartotta egybe. Nagyon kényelmes lomha jószág, de ha egyszer lendületbe jön nem sokan érik utol, a 2.0i DOHC motor meglepően keveset fogyaszt, átlag 8-9l-el el lehet vele mászkálni városban, autópályán hosszútávon beéri 7l-el is. Alkatrészek nagyon jó áron szerezhetők be hozzá, ezért nem drága a fenntartása mégis egy hatalmas luxus autó, sok extrával feszerelve, és nem utolsósorban nagyon biztonságos, tehetnek egy mai kis autóba 8légszákot szerintem 1,5tonna vas az akkor is 1,5 tonna vas, és erre sajnos szükség is van!
Hibalista
- 180.000km-nél Hengerfej felújítás, tömítés, feszítő, vezérműlánc, hidrotőkék cseréje 100.000 HUF - 185.000km-nél kipufogó csere (elhoadt) 18.000 HUF - 197.000km-nél komlett első fék fékpofák, tárcsák (textar) 30.000 HUF - - ami még hátra van axiális karok, kormány gömbcsuklók és kuplung (LUK) már beszereztem. -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 175000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | samara | Következő autója? | W140 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
