ÓRIÁS
Szöveges ítélet
CSAK JÓT TUDOK MÉG ÍRNI, MIVEL ALIG VAN BENNE 4000km.
Az autó nagyon jól felszerelt, hófehér szürke bőrrel, gyönyörűen szól a Prémium Sound System, 11 hangszóróval, jók a klimatizált ülések, napfénytető, a gyerekek imádják, a szintszabályozás is tökéletes, automata váltó szépen teszi a dolgát stb.
A problémám a mobil navigáció, nem rendelkezik Magyarország térképpel, ezt érdekesnek találom, hogy csak nyugat EU térképet adnak hozzá egy olyan autóhoz amit Mo szállítanak, érdekes gondolkodás a FORD részéről, a térkép NAVTEQ, aki rendelkezik MO térképpel, amúgy már nem rendelhető ez az opció az autóhoz, gondolom a FORD MO is rájött erre.
De ami felettébb érdekes az a FORD MO hozzáállása, többször írtam levelet nekik, hogy nem tudom üzembe helyezni, mivel nem kapom meg a német központból a megerősítő aktiváló SMS-t, és még válaszra sem méltatnak.
Legközelebb igen csak el fogok gondolkodni, hogy a futamidő (flottás) végén ismét őket válaszuk céges flottabeszállítónak (4db Focus + 1db S_MAX).
27000km, meghibásodás semmi.
Persze a navigáció még mindig nem működik :(
Nagyon megszerettem, óriási a hátsó lábtér, a gyerekek (3) bőven elférnek, a kulcs nélküli nyitást probléma nélkül működik, ráadásul bolondbiztos, nem lehet bent hagyni a kulcsot és bezárni az autót, nem engedi a rendszer, ráadásul a csomagtartóban hagyva még ki is nyitja az ajtót, a zene gyönyörűen szól, iPhone-ról át lehet "lőni" a számokat probléma nélkül,automata váltó szépen dolgozik, fogyasztás 8,5, ez lehetne kevesebb is de lehet, hogy a vezetési stílusom miatt ennyi.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | FOCUS | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
