A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » S-Max (2006-2014)

S-Max 2.0 TDI 163LE Titanium X 

Az ítélet értékelése
1,8(4 db)

Krokodil apró bosszantó hiányosságokkal

Szöveges ítélet

Jó: erős jól húzó dízelmotor, tágas belső tér, függetlenül-külön mozgatható hátsó ülések. Robusztus megjelenés.

Rossz: sok apró dolog hiányzik (nincs sebességfüggő automata ajtózár, nem "programozható", illetve csak nyitáskor (de akkor mindig éjjel-nappal világít) a hazakísérőfény, a Sony "prémium" rádió/mp3 jól szól, de nem mutatja az RDS rádió állomások adatait. Ha lekapcsolod a gyújtást és kiszáll az első utasod, kikapcsol a rádió!? Böhöm nagy csomagtartó, de nincs elég rögzítőfül (5 személyes változat). Van benne esőérzékelő, ennek ellenére nem húzza fel az ablakait automatán, ha esik. ABS/ESP stb. ellenére hajlamosak megcsúszni az első kerekei erősebb fékezés során (2012-be a nyaralás alkalmával egy erősebb autópályás fékezés után "lapot" fékeztem a 2 első kerékbe). Sem a városi sem a városon kívüli fogyasztása nincs köszönő viszonyba a gyári adatokkal (8/7,3).
Első-hátsó tolatóradar, ami csak hátramenetbe kapcsol be (kézzel külön is bekapcsolható). Hiába a Converse+ kijelző, a tolatóradarnak csak pittyegésre futja, ahelyett hogy a kijelzők grafikus segítséget is adna.
Ami hiányzik: Bi-Xenonos, de nem rendelhető, hogy "dinamikus" legyen, vagyis, hogy kövesse a fénysugár a kanyart. Nincs hozzá start-stop rendszer.

Hibalista

- 1 nyári, majd egy téli és az idén a 2dik nyári kerékcsere alkalmával 2 kerékcsavarról is leesett a csavarfejre rápréselt "díszfej". -

Ide hordtam szervizbe

Garanciális, így Ford Strauss->első 20.000km-es szerviz után elfelejtették kitörölni a szervizjelzőt->ugyancsak ezután a szerviz után egy héttel később "engine malfunction" hibajelenség, ami mint kiderült a szerviz során levett, de nem kellően visszarakott turbócső bilincsnek volt köszönhető.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2012
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? VW Passat Következő autója? GLK
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford S-Max 2006 (2006 - 2010)

További ítéletek (51 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)