A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Ranger (2011)

Ranger Ranger Raptor 2,0 EcoBoost 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ford Raptorka avagy a döglött agresszív csirke balladája

Szöveges ítélet

2019-be fedeztem fel az Interneten Raptorkát. Számos nyúzós tesztet végigolvastam, végignéztem. Akkor döntöttem el ez az autó, ami nekem kell! Mert nem számít neki se kátyú (Magyar utak 80%-a) se domb se szántás, 100km/h garantált zötykölődés és sérülésmentesen. Ráadásul pont kellet egy kishaszon jövőbeli terveim megvalósításához. Akkor még nem gondoltam hogy egy év alatt többször lesz szervizben, mint használva.
*A katalógusadatokban szerelő 9 liter vegyes fogyasztás helyett a 12-13 Liter tekinthető átlagnak. Terepen a 18-at is megeszi. Autópályán tempomattal max 90km/h-val tudta a 9,5-öt kormányról vezérelve, hogy csak egy turbót kapcsolt fel.
Meg is érkezett kis csúszással a vas, amit 2019 decemberében a Ford Solymár M3 telephelyén vettem át. A TrueBlue annyira elvakított, hogy nem vettem észre a már akkor árulkodó jeleket.
Hatalmas vigyorral a fejemen próbálgattam az autó képességeit, de ami már akkor feltűnt, hogy a motor teljesítménye a harmatos apácapukkantás szintjét sem éri el. Nem sokkal később 500km megtétele után az autó műszerfalán felvillantak a rettegett jelzések, ez bizony szerviz lesz. (Ford Solymár M3)
Első porlasztócsúcs csere és szoftverfrissítés. Már itt leizzadtam, de a java csak ezután jött.
Közben összeszedtem egy 14 pontból álló hibalistát, aminek a java része a silány összeszerelés következménye: mint első lökhárító mérethiba, kiesett (eltört) rendszám-világítás, oldalsó műanyag sárvédő peremek leválása, raktérroló széthullása, első ülés szétesése, ablak gumiperemek leválása ablaknyitáskor, eltérő fényezés, első lökhárító egyik oldala 4 cm-el rövidebb és még sok minden.
Ford Solymár solymári telephelyen az ülés javítását (960km) úgy oldották meg, hogy autóalkatrész csomagolóanyagokkal tömték ki a szétrepedezett (emiatt csere érett) üléspárnát, ami persze széthullott idővel (ezt a második ülésszéthullásnál -már egy másik szervizben- jegyzőkönyveztük). A munkafelvevő emberük az "igazi tapló" kategória, az elmulasztott hibajavításokról az általam ismert vezetőjük felszólítására tett csak eleget. Majd a tortúra végén közölte: legközelebb menjek másik szervizbe. Így is tettem.
4030km utána vezetőülés széttört, az üléskárpit szétszakadt és ismét hibajelzések a műszerfalon, szerviz megint.
PM Vác -mint Ford Petrányi kihelyezett műhelye- felkeresve, ahol a solymári bagázs által ki nem javított karosszéria problémákat java részt helyretették.
Motordiagnosztika ismételten porlasztócsúcs cserét mutatott. Itt fedezték fel a csomagolóanyaggal kitömött ülést, ami közben eltört a ponthegesztések mentén és lógott, mint a kuvasz füle. Ford Magyarország azóta is tököl, hogy jóváhagyja az üléscserét. Egyenlőre alulról kidúcolva tudom csak használni.
Porlasztócsúcs csere utána motorból szépen lassan kezdett megint elfogynia kraft, majd megjelentek érdekes zörejek a motorból és környékéről.
6300km
Ismét megjött a dzsin a műszerfalra a csekendzsin, a raktérroló megint széthullott és a hátsó lökhárító kb másfél centit kimozdult az egyik oldalon, és a váltóba beköltözött a búgócsiga. Az AdBlue fogyasztás közben elérte a 100/100-at miközben a motorból egyre hangosabb csörgések hallatszottak.. Tehát ismét szerviz.
eddig ezt találták:
Lökhárítót, raktérrolót sacc-kb helyretették, de még alkatrészre vár.
Kipufogórögzítés letört (közben megjött a visszahívás), ismét porlasztócsúcs csere gyanús (még tesztelik.) de adtak egy szoftverfrissítést neki.

* Vagy nekem sikerült egy elcseszett példányt kifogni, vagy a Filippinók csak ennyit tudnak. (ott készül az összes Raptorka) *

Folyt köv...

UI
Ilyen autót az vegyen akinek kötélből vannak az idegei.

Hibalista

- porlasztócsúcs, vezetőülés, raktér roló, hátsó lökhárító, ablakszigetelések

Ide hordtam szervizbe

Ford Solymár

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

PM Vác(Ford Petrányi)

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2019
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 6300
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 3 l
Előző autója? Focus Következő autója? Amiben van anyag
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Ranger 2011 (2012)

További ítéletek (11 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)