A MUNKAGÉP
Szöveges ítélet
Pozítivumok: Impozáns megjelenés, kényelmes utastér hosszú távon is, hasznos extrák (tempomat, multi kormány, usb s autórádió, kipörgésgátló) némely személyautót is megszégyenítő helykinálat. Jó terepjáró képességek, terepgumikkal igazi akadály nincs. (120 ml eső után, "föld úton" nem kellett segítség)
Egyszer akadtam el vele, de az inkább az én hibám volt, mint a kocsié. Bár jelzem ott még a 5090-es Johny is megizzadt)
Negatívumok: Kasznihoz képest gyengécske alapmotor (150LE), emiatt a súly lóerő arányból adódóan, még tojással a pedál alatt se lehet 9 liter alá vinni a fogyasztást, átlag 10 felett. Terepen néha zavaró, hogy az egyes helyén van a rükverc, és azt úgy kell kapcsolni ahogy. (pöcök felhúz, egyesbe rak)
Nem tartom szerencsésnek hosszú távon, hogy egy ilyen intenzív használatra gyártott autónál 30 ezer kilométerenkénti szervíz intervallumot állapítson meg a gyár...futómű állításra már szükség volt, két gumit már kukába kellett dobni emiatt.
Nálam nem hétvégi divatterepjárónak van használva, az egy év alatt belerakott 90 ezer kilométerből ez látszik is. Amire gyártották azt tudja, egy erősebb alapmotorral igazi vetélytársa nem lenne a piacon.
Hibalista
- Részecskeszűrő-számítógépes, motor programozás után javítva...magyarul tűzoltással
Ide hordtam szervizbe
Alföldi Autóház,
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Ford Petrányi
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 94000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Ranger 2.5 TDCI | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.0/10) |