A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Ranger (2006)

Ranger 4WD 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Országuti 4WD nyári gumikkal

Szöveges ítélet

Cégünk, 2007 Október végén vásárolt 2db Ford Ranger terepjáró gépkocsit. Azért esett a választás erre a típusra, mivel a bemutatása szerinti képessége, nagyon jó arányban van az árával. Azonfelül sok Ford Ranger tulajdonost ismerünk, akik elégedettek a járművükkel, bár ők még az előző modellekkel rendelkeznek. Az autókat terepen használjuk. Az autóval amit én használok, az első problémák kb: 5000km nél kezdődtek Akkor az első fékbetétek koptak el, és a bal oldali féltengelycsukló kezdett kattogni. A féltengelycsuklót garanciába kicserélték. A fékbetétek cseréjét kifizettük, mondván a túl sok sár miatt kopott el, nem mostuk elég gyakran. Később mikor az autó elérte 11000km-t jöttek újra a gondok, elkoptak újra az első fékbetétek, és a hátsó fékpofák. Bár amióta az első javítás volt naponta kimostam a sárt a fékektől, ahogy a szombathelyi szervizben tanácsolták. A cégünk vezetősége úgy gondolja, ennek a javításnak a költsége nem jogosan terhelne minket. Véleményünknek hangot adva a szervizvezető megpróbálja érvényesíteni erre is a garanciát. A cégünknél működő szerelőműhely vezetője, több szervizzel felvette a kapcsolatot de, ilyen problémával, hogy a terepjáró fékje a sártól, ilyen hamar elkopjon még nem hallottak. És azt is elmondta, hogy a cégnél használatban lévő 25 terepjáró közül még nem fordult elő hasonló eset. Ezt az autót azért vettük, hogy dolgozni tudjunk vele, nem javításra vinni 2-3 hetente. Egyébként országúton jó lenne, de csak 70km/ó-val utána már elég megülni annyira pattog. Fogyasztása még nem ment 11 liter alá.

Hibalista

- Első fékbetét kétszer (először:5500nál másodszor:11000 nél), hátsó fékpofa egyszer: 11000 km-nél. Bal első féltengely 5000 km-nél.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2007
Kényelem (4) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 13454
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Mitsubishi L200 Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Ranger 2006 (2006 - 2007)

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)