A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Ranger (2006)

Ranger XL 2.5 TDCI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez nem az az ágytál...

Szöveges ítélet

3 hónapos az autó. Második pick-up-unk, az első egy Nissan volt, 270 e. km-t húztunk le együtt, kisebb hibákkal.
Az új Nissan túl drága (134 LE-s változatot már nem kaptunk), a Mitsubishinek kicsi a platója, a Toyota pedig erőben marad el a Mazda - Ford páros mögött.
Volt a helyi szalonban két akciós Ranger, az egyiket megvettük.
A kocsit arra használjuk amire való: áruszállításra (időnként 1,5 t-s utánfutóval), de a szőlőben és horgászni is. Sokat megyünk autópályán,időnként földúton, keményebb terepen ritkán.
Ezért választottuk a puritánabb változat. No meg mert a 143 LE, a 330 Nm és az akár 3 tonnás vontatható tömeg igen csábító volt - mostanáig.
14000 km - majdnem - problémamentes km után az autó kuplungja megadta magát. (Eddig mindössze két izzót kellett cserélni, amit "saját zsebből" rendeztem - a márkaszervíz egyetlen vill. szerelőjének szabadsága miatt.)
Most tehát a szervízben áll a kocsi, és várom, h. garanciában megcsinálják. (Amit ők vitatnak, mondván, h. nem rendeltetésének megfelelően használtuk az autót. Mégis, mire kéne használni egy pick-up-ot?)
Amúgy az autó - kategóriájához képest - kényelmes, belső tere akár öt ember számára is elég, kimondottan gyors (175 km/h), nagy szabad magasságának és rugóútjának köszönhetően könnyebb terepen jól elboldogul. Platója nagy, és szerencsés a külső rakományrögzítési lehetőség is. A nagy teljesítménynek azonban ára van: kétezres fordulatig kifejezetten nyomatékszegény. (Míg a Nissan alapjáratról is elindult, a Ford motorja kis fordulaton többször leállt, akár menet közben is.)
10-11 literes fogyasztása elfogadható.
Összességében: kiváló discoautó (pompás kiegészítők kaphatók hozzá), lehet vele kirándulni akár családdal is, talán még a "telekre" is jó, de komolyabb terepre, v. teherszállításra nem ajánlom. Csak a nevében pick-up.

Hibalista

- Kuplung - javítás alatt -, várhatóan garanciában.
- 2 db izzó, 1000 Ft.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Pick-up 2.5 TD Következő autója? Csak japán márka!
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Ranger 2006 (2006 - 2007)

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)