Országúton és árkon, bokron keresztül
Szöveges ítélet
Újonnan hoztam Gy?rböl Debrecenbe, micsoda élmény volt ez a Lada NIva után. Autópályán 120-130al, +32c fokban bekapcsolt klímával a szél enyhe zúgása a háttérben, és hallgatom a Danubiust. Az úton 80-90nél lepadlóztam kil?tt, mint egy rakéta 130-ig meg sem áiit. Ez egy min?ségi változás!
Céges hibaelhárító autóként van használva már több mint, két és fél éve, és vagy hatan nyúzzuk éjjel-nappal felváltva, országuton és terepen egyaránt.
Jól kezelhet?,elöl kényelmes, hátul már egy kicsit sz?kebb pláne három embernek, de a Nivához képest sokkal kényelmesebb. Országúton a 80-100at szereti és ilyenkor a fogyasztása is jól alakul, kb. 10liter amúgy 11,5l a normája. Igaz hogy nagy autó, és kemény a rugózása, de városban a szervóval élvezet man?verezni. Terepen sokszor kap rendesen, kukoricásban toronyiránt, Kaba-Hajdúszoboszló-Újfehértó környékén azon a jó kis elázott fekete földön, traktornyomban terep kett? padlógáz, csak vissza ne vedd, mert akkor elakadsz, vagy felakadsz a sárban! Sokszor jó lenne rá egy terepmintásabb gumi ilyen körülmények között. Télen, havas úton összkerék bekapcsol, és 80-al mindenkit lealázva el?zünk az országúton.
Rendszeresen 10000km-enként van szervizelve, olaj és az összes sz?r?k cserélve, alapjában véve hibátlan. Elvégre ez agy Ford b?rbe bujtatott Mazda B2500-as, vagyis japán autó!
Az eddig eltelt id?ben 198000km teljesítése alatt, els? fékbetét, két els? lengéscsillapító, hátsó felépitmény ajtózár,(CARRYBOY)magyar gyártmány, gyári MICHELIN gumik 100000km után, gyujtáskapcsoló betét (npi kb.30-60-szori indítás után) 197000nél, és egy hátsó laprugó törés volt probléma az autóval. Ez nem is Tünik rossznak ennyi megpróbáltatás után!
Mindent összevetve országúton király, terepen a Niva jobb de fapados és zajos meg zabálja a benzint, ez kényelmesebb megbízhatóbb és takarékosabb, tehát hosszútávon jobb befektetés!
Hibalista
- Fékbetét,Els? lengéscsillapító,Hátsó ajtózár,Gumik,Gyujtáskapcsoló betét,Laprugó
Ide hordtam szervizbe
AUTÓ ESKORT
Debrecen
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
AU-TÓTH service
Debrecen Hun U.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 198000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | NIVA 1,7 | Következő autója? | Toyota Hilux? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
