Nagy rázós teherautó
Szöveges ítélet
Amikor el?ször átvettem nagyon tetszett. Er?s, gyors, tekintélyes. Amikor terepen be akartam kapcsolni az összkereket recsegés.Mi ez? A Mitsubishi ilyet nem csinált. Csak állva kapcsolható az összkerék. Megyek szépen a kocsival, jaj de jó a fogyasztása még ki se gyulladt az üzemanyagszint jelz? lámpa. Persze mert nincs is benne. Párszor megszívatott, nézni kell az órát és 600 km-enként tankolni. (64 l dízel/600 km elég jó fogyasztás ekkora állattól)
Télen ráadom a tükör leolvasztót. a tükör deres csak a hátsó ablak olvad. A tükörben nincs f?t?szál! Kézzel kell a deret levakargatni. Nincs benne ABS, ezt meg lehet szokni, télen még jobb is enélkül a jégen. Nagyon ráz, de az ülések kemények. 800-900 kg kukoricát vagy m?trágyát simán elvisz, ekkor egész puha a rugózása.
Teherautó, tehát írd a menetlevelet,kerüld ki Budapesten vele az alagutat és a városligetet és mindent ahová teherautóval behajtani tilos. Tarts a kocsiban poroltót és acél kitámasztó éket mert a rend?r (a szemetebbje) ezt is kéri.
Hibalista
- Világításkapcsoló
Ide hordtam szervizbe
Ford Petrányi
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 138000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | L 200 | Következő autója? | Ford Mondeo |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
