Irígységük tárgya
Szöveges ítélet
Bár a Totálcar tesztje szerint " a frissítet Rangerek körül sehol nem ver?dött össze a gyülekezési törvényt megsért? tömeg " biztos lehetsz benne , hogy ha egy bevásárló központ parkolójában leteszed ezt a csodálatosan " fordulékony " járganyt , és kipattansz a volán mögül , minimum hárman várnak már rád , akik vagy adományt gyüjtenek , vagy a világ legolcsóbb távcsövét akarják rádsózni .
Nem alkalmas az autó arra , hogy az ismer?sökt?l ajánlott horvát apartman elé kanyarodjál vele szállást keresni, mert ami a havernak egy hete 10 E volt , az neked 20 körül lesz akciós ...
Az XLT kivitel küllemében b?ven megéri az árát , mivel Kb a négy alufelni költségen kapsz oldalfellép?t , kétszín? metálfényt , plüss bels?t , alu küszöbdíszt ,krómozott lökhárítót és még a bels? ajtónyitó bajuszkára is jutott egy kis króm.
B?séges az alapfelszereltség is Távirányítású központi zár , klíma , 4 elektromos mozgatású ablak , ABS hogy csak a fontosabbakat említsem ,de kicsit gáz hogy egy 6 milkós autóba csak egy alap rádiósmagnóra tellett .
A beszállás el?re normál méret? emberkének megszokás után már könny? , 170 centi alattiaknak hordozható trambulin ajánlott. A hátsó ajtó betekintésre tökéletesen , beszállásra er?sen korlátozottan használható , de ha már behajtogattad magad a hely elfogadható , és kényelmes 2 - 2,5 ember számára.
A kulcs elfordítása után kellemes morgás tör el? a motortérb?l , és aki esetleg eddig nem téged nézett a járókel?k közül - b? gázadás után –az is feléd fordul, és láthatod hogy mozog a szája ahogy a gazdag apukádat , vagy a lopott pénzt emlegetik …
Súlyához képest az autó elég dinamikusan indul el , de a legszimpatikusabb utazósebesség 80 felett van , és meglep?en jó benyomást igazán autópályán tett rám , ahol 600 kilométer után is jó állapotban lehet az autóból kiszállni .
Megváltoztak viszont az utazási szokásaim , az alsóbbrend? utakat ki kellett iktatni , mert a rossz burkolatú aszfaltcsíkon a kemény rugózás miatt , talán még a dobóatlétáink vizelési ingere is megérkezett volna , cirka 3 perc alatt . Valamint fontos tartozék lehet a bukósisak is , mert a hátsó utasoknak 100 környékén egy kisebb bukkanó is tuti fejbetörésel járhat .
A kanyarokat nem nagyon szereti , és vizes úton jó óvatosan közlekedni mert a kocsi biztonságosan csak kis sebességgel tartható az úton . Megesett velem az az eset , hogy zuhogó es?ben , a kanyarok közt egy Trabant tette ki az indekszet mögöttem , ahol néhány bukkanó után - lila fejjel - két választásom maradt ? vagy az árokba kötök ki ,vagy ami rosszabb hagyom hogy megel?zzön. Az aznapi jócselekedetem is megvolt , egy trabantos boldogan hajtotta álomra a fejét …
De mivel most tél van , had dícsérjem a 4*4 el?nyeit , szemeim el?tt most is felsejlik a kép , milyen arcot vágott az elakadt hókotró sof?rje amikor a két irányból megbénult kocsisort a 40 centis hóban a szántóföldön kerültük meg.
Munkában és hétköznapokban egyaránt kit?n?én használható , kipattanhatsz bel?le a tengerparton egy gatyában , de elmehetsz vele egy üzleti tárgyalásra is mert : elegáns , stílusos , sportos .
Ha magányos vagy , vegyél egy Rangert , fogalmad sincs hány ismer?söd készül éppen szekrényt , h?t?t ,nagyképerny?s TV-t , mosógépet vásárolni , a szállítással tuti téged fog megtalálni , és ha szerencséd van segíthetsz az összeszerelésben is . Nincs is jobb mint egy üres hétvégén 612 csavarból ill deszkából konyhabútort építeni…
Összességében jó vétel az autó mindenkinek ajánlom aki szeretne egy szép küllem? , er?s vagány járgány koptatni , és nem fél a felt?nést?l.
Hibalista
- semmi , ennyi id? alatt
Ide hordtam szervizbe
Ford Keszthely
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Ford Szombathely
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Partner 1,9 d | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
