Inkább teherautó ...
Szöveges ítélet
Két autóm is volt ebből a típusból, az első 3 évet 170 000 km-t ment minden hiba nélkül. Kicsit zajos volt, rövid az áttétele 5.ben 140 felett nem nagyon ment autópályán sem. Viszont jó volt terepen, rengeteg terhet elvitt 1000 kg-t is vittem vele. Rázott az utakon főleg terheletlenul. Fűtése nem volt valami jó ugyanúgy a légkondi sem fagyasztott meg 30 fok felett. Nagyon jó volt tüzifát cipelni, fűnyírót ,permetezőt szállítani, vontatni. Meg kellett szokni a menetlevelet és a sebességkorlátozást. Mivel cégautó volt 3 év után lefutotta a 170 000 km-ét és megkaptam az uj XLT-t 0 km el 2006 ban.Ez már csendesebb, volt volt benne ABS (az elsőben nem volt), több volt rajta a króm de lényegében nem változott. Most 70 ezer után adom át a kollégának. Rövidebb távokra, terepre ideális, autópályázni már nem annyira, zajos ,ráz.Azt hiszem visszatérek a személyautóhoz 8 év Pick-up után. Idén ültem újra Lada Nivában, 15 év után először, ahhoz képest kitűnő kényelmes csendes autó.
Hibalista
- Izzólámpa, laprugótörés hátul,
Ide hordtam szervizbe
Autó Nexus Veszprém
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | L 200 | Következő autója? | Ford Mondeo |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
