Az abszolute megbízható benga vas
Szöveges ítélet
Szerettem. Ez a drabális vas mindenre jó, csak meg kell tanulni vele élni. A külső impozáns, a belső kifejezetten kényelmes (főként, ha előre szól a jegyed, hátul felnőtteknek a lábtér kicsit szűkös, de a srácok remekül elférnek), elegánsnak is mondható. A futóművet szokni kell, eleinte bizonytalannak érzi a pilóta, de ha megszoktad, és a képességeit reálisan felmérted, bízhatsz benne. A hátulja a laprugók miatt terheletlenül pattogós, de ez egy terepes teher (minusz ÁFA!)! A kapcsolható 4 kerék + felező jó, kár, hogy csak álló helyzetben huzogathatod büntetlenül a kart. A motor kicsit hangos, de rendesen cibálja a nagy benga testet. Nem egy versenyautó, de ha akarsz (300 ezer pengő magyar bünti-forintért), nyugodtan gyorshajthatsz vele (nekem 160 volt a vége, nem volt szívem tovább űzni!). A váltó teljesen korrekt, pontos. Terepen sosem akadtam el vele, kikavarta magát a legnagyobb trutyiból is. A fékkel nem volt bajom, nyomod neki, és megáll. Tíz ezrenként cseréltettem az olajat, szervízbe csak e miatt jártam, no meg böcsületesen átnézettem. A műszakira nem kellett külön felkészíteni, odavitték, és átment.
Összességében egy nagyon megbízható, rendkívül sokoldalú (csajozni is jó, de a nagyi régi szekrénysorát is simán elviszi A-ból B-be), szerethető vas. Figyelni arra kell, hogy a gumis milyen papucsokat akar rád tukmálni. A gagyi köpenyeket az első futómű 30 ezer kilóméter alatt megkajálja, de a minőségiekkel (Michelin) 85 ezret elmentem. Jó autó. Szerettem.
Hibalista
- izzók, gyári akku az első télen, különben semmi
Ide hordtam szervizbe
Nagy és Tóth, a két zseni
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Honda CR-V |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
