"Kis agresszor"
Szöveges ítélet
2008 telén vásároltam az autót. A megvételt követően átnézettem a kocsit és kapásból az alábbi alkatrészeket kellett kicseréltetnem: kuplungtárcsa, 2 első lengéscsillapító. Az autónál jelentkezhető típushibákat én is tapasztaltam. Az ablakemelő szerkezet az idő múlásával nem működik rendesen a kopó alkatrészek elhasználódása miatt/ az ablak, a felhúzás folyamán függőleges síkjából kimozdul/.
A Zetec motor rendkívül megbízható /egyáltalán nem ette az olajat, pörgősebb használat esetén sem/. Látszik, hogy az erőmű származását tekintve japán/ a Yamaha fejlesztette ki a ford számára/.
A futómű elég kemény, de viszont nagyon jó útfekvést biztosít.Nem pesti utakra van kitalálva. A Váltó nagyon jó konstrukció.
A "kis puma" nagyon jól, dinamikusan gyorsul a kedvező súly-lóerő aránynak köszönhetően. Nagyobb, lóerőben erősebb, súlyosabb autókat folyamatosan meg szoktam tréfálni vele.
A fogyasztása kis autókhoz képest elég magas. A pesti forgalomban a 10 litert is elérheti.
A belső műanyagok egyáltalán nem zörögnek, jó minőségűek. Nem úgy, mint az Opel ilyen kategóriás autóinál.
Összességében nagyon meg vagyok elégedve az autóval. A korábbi ugyanennyi lóerős hondámhoz képest sokkal dinamikusabb, nyomatékosabb vezetési élményt nyújt. Ezt az 1.7-es motort nagyon profi módon építették meg.
Hibalista
- lengéscsillapító, kuplungtárcsa, hideg-meleg fűtésszabályozó, ablakemelő
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Honda crx | Következő autója? | Honda civic type r |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
