A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Puma (1997-2001)

Puma 1.4 16v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sportautó imitátor

Szöveges ítélet

Igyekszem tömör, de informatív verdiktet írni, hogy ne unatkozzatok:)

Előzmény:
Tíz év cégautózás mindenféle Astrákkal, Octaviákkal megérlelte az igényemet egy olyan járműre, amit csak azért birtokolok, mert SZERETEM, nem azért, mert muszáj. Azt hiszem, a Pumával sikerült megtalálnom a mindennapi használhatóság-egyediség-vezetési élmény-fenntarthatóság vonalon az egyensúlyt.
Neppertől vásárolva, de leinformálva, minimális rozsdával, 15% alkuval hoztam el, tudva, hogy lesz mit csinálni rajta, mire úgyszólván tökéletes legyen. (Vásárlás utáni cserék, szerelések felsorolva alább.)

Hátrányok, hibák:
Fékek elèg gyengék, ezt az évjáratot még sajnos a kisebb tárcsákkal szerelték, még ehhez az autóhoz is alulméretezettek, hátul dobok vannak, taposni kell rendesen egy hirtelen fékezésnél.
Első fényszórók perverz módon imádják a vizet magukban tartani, az egyiket ki kellett cseréltetnem, szerencsére találtam bontottat, újonnan aranyárban vannak... Kapott Tungsram Megalight +120% izzókat is, mert alapból olyan erős a tompított, mint egy teamécses. Az új izzókkal és egy polírozással lényegesen jobb lett.
Autópályán 140 felett iszonyú hangos, ilyenkor 4000-et forog, 100km után elég fárasztó tud lenni, bár ezt a gépet, lássuk be, nem is hosszú pályázásra találták ki:)
Rozsda elég alattomosan tudja megenni, szinte mindig belülről. Most derült ki, hogy a kívülről abszolút hibátlan küszöbök jövőre cserések... Ford 1999-ből. Ez mindent elmond.

Előnyök, és amiért imádom:
"Őskori" Euro 2-es motor, ez még veszi a gázt, pillanatok alatt bele lehet forgatni a tiltásba, ami a fordulatszám mérőn nincs jelölve, de 6500 a vége. A gyári végsebességet (182 km/h körül) 17 évesen is tudja, ez egész jó szerintem egy alapvetően rövid kiosztású váltóval.
Ja, a váltó mennyei! Rövid út, kattanós érzet, pontosság, BMW fanok ezzel álmodnak, amikor reggel izzadtan, lihegve ébrednek, és erròl nem szólnak senkinek:D Ez volt a trollkodás, de tényleg nagyon finom cucc.
Futómű elég gokartos a maga előnyeivel és hátrányaival. Rohadtul nem akar leesni az ívről, pedig nem vagyok szívbajos, utcasarki kanyarokhoz nem nagyon muszáj fékezni, ha nincs kedvem (a fék úgyis szar:))) ), ellenben vigyázni kell a fogtömésekre a Hungárián, a kátyúkat, úthibákat kényszeresen kerülgetem.
A kormányzás rendkívül közvetlen, nincs túlszervózva, mindent érezni, ami az első kerekekkel történik, voltaképpen szeretem is kerülgetni a csatornafedeleket:D
Elég feltűnò jelenség, de nem vált ki irigységet, mert mindenki látja, hogy nem mai csirke, a formaterv ugyan szubjektív, de a Puma azért általában nemtől kortól függetlenül tetszik az embereknek.

Összességében ár/érték arányos, könnyen fenntartható, szép, kissé kemény, élvezetesen vezethető kisautó!

Hibalista

- Termosztátház tömítés: 13.000 Ft - Csomagtérajtó teleszkóp: 10.000 Ft/pár - - Vásárlás után cserélve: olaj, víz, szűrők, gyertyák, vezérlés, két vízcső, fékbetétek, fékpofàk, 2 garnitúra gumi

Ide hordtam szervizbe

Öreg, régi ismerős szerelő bácsi. Lelkiismeretes, de az utóbbi időben már sokmindent benéz sajnos, leszoktam róla (pl. nem a gyári előírású olajat tette bele, erre meg háklis vagyok.)

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

KwikFit, Budapest, Kerepesi út.Alapvetően tisztességes banda, de egy időbeosztás-tanfolyamra beiratkozhatnának:)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1999
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 104000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4300
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Celica
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Puma 1997

További ítéletek (21 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)