A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Probe (1988-1993)

Probe 2.2 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Red Baron

Szöveges ítélet

Az előző tulajnak egy minisztériumban dolgozó barátja hozta be 92-ben. Kiállítási darab volt egy autókereskedésben, ezért kerültek rá custom dolgok, mint a króm dísz, és a hátsó szárny. Nem sokat használták a 26 év alatt, mindössze 58ezer mérföld került bele. Mindvégig garázsban tárolták, és ez meg is látszik az állapotán. Rozsdának még csak nyoma sincs, szerette az öreg nagyon, megválni se akart tőle, de mennie kellett, lett másik, amibe bele tud ülni még, és sajnálta, hogy az utcán kell tárolnia.
Mikor először megláttam, nem is tudtam mihez hasonlítani, sose láttam hasonlót se, talán a bukólámpás 323-as mazdához hasonlított egy kicsit.
Körbejártam, kipróbáltam. 4 sebességes automata váltó, kicsit féltem tőle, hogy egy 28 éves szerkezet mennyire lehet megbízható, de hát ugye ahogy a totalcaros srácok mondani szokták, "gyáva népnek nincs hazája", így megvettem.
Ez az első autóm. Mondták sokan, hogy "minek ekkora motor", meg "sok lesz az neked elsőre". De mindenképpen egy olyan autót akartam, amire visszanézek parkolás után, ami nem veszik el a mai forgalom szürkeségében. Különben se sok ez a 110 ló, pont elég a másfél tonnás kasztnihoz. Ez a base model GL megjelöléssel, ami full fapadot jelent, de valami oknál fogva került bele automata öv, tempomat, klíma is(ami lyukas valahol, elereszti a gázt). Sima 2.2 injektoros, Mazda motor, semmi extra.
Eddig hibátlanul teljesít, 2x számoltam átlag fogyasztást, egyszer 10.8 liter, aztán 11.2 liter jött ki, szóval 11 literből el lehet autózni vele. Kiválóan fekszi az utat, nehezen lehet kihozni a sodrából, pedig ez még nem is az állítható futóműves GT verzió.
Első dolgom a szervízbe vezetett, egy teljes átvizsgálásra a "család autószerelőjéhez". Feltárták, hogy a bal első féltengely gumiharang el van szakadva, és ennyi, semmi más hibája nem volt. Unixnál megvettük, kicseréltük. Utána olajcsere+szűrő volt soron, 10w40el volt használva, 1000 km-el a megvétel előtt volt cserélve, de én lecseréltem a gyár által előírt 10w30-ra.
A váltó elkezdett furcsa dolgokat produkálni, egyesből kettesbe egy hátbarúgás,kettesből hármasba meg elég lassan talált be. Berendeltem a váltóolaj-szűrőt Ebay-ről, megjött, lecseréltük,cserébe maradt ugyanolyan, mint volt. Elég csúnya olaj volt benne, és nem is jött le az összes, szóval ha felhígult, újra cserés lesz.
Mint ugye tudjuk, hogy itthon nem szabad piros indexxel közlekedni, ezért az előző tulaj kivágott egy kockát a műanyag burkolatból mindkét oldalt, éa belefaragott egy sárga műanyag búrát, és beragasztotta. Mondanom se kell, iszonyat kókány, de ezzel számoltam a megvétel során. Ebay-en horror összeg egy-egy oldala, szóval várok, hátha felbukkan egy bontásra váró itthon(nagy ritkán elő szokott fordulni)
Összeségében eddig nagyon jó autó, szeretem. Nem bántam meg hogy megvettem, aztán majd kiderül, hogy megváltoztatja e a véleményem.

Hibalista

- Fékbetét garnitúra - Első toronycsapágyak (semelyik alkatrész szaküzletben sem volt, kiszedtük, megpucoltuk, zsírba áztattuk, most azzal megy) - Fékcsövek lógtak, egy darab lemezzel vissza lettek fogatva - Váltóolaj + szűrő (ebay, itthon nincs)

Ide hordtam szervizbe

Remanens Kft Kaposvár - Ferenc Kálmán, nem gyorsak, de olcsók, és mindenre van megoldásuk.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1990
Kényelem (6) Használati időtartam év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 58414
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Következő autója? Probe
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Probe 1988

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)