A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mustang (2014)

Mustang Ecoboost Premium 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mustang Ecoboost - mindennapok vágtája

Szöveges ítélet

A Mustangot en is, mint sokan masok, egy nagy buta Amerikai izomautonak tartottam. De aztan egy autoberles alkalmaval kiprobaltuk, es beleszerettunk. Mint kiderult az uj modell (2014+) maga mogott hagyta az igenytelenseget, es egy minosegi sportkocsiva valt. Amint alkalmunk lett ra vasaroltunk is magunknak egy ugyanilyet.

A fo hasznalati kor napi munkabajaras es roadtripek.

Motor: A 2.3 literes Ecoboost nagyon jol huz, nyomatekos igy napi hasznalatban is igen jol ugrik. Fogyasztasa nagyon tolunk fugg, erejehez kepest takarekos ha vigyazunk, de persze eszik rendesen ha nyomjuk neki. Az autopalyan kifejezetten takarekos.
Bar napi hasznalatban nagyon gyors a nyomatekos turbo, de felul elfogy, ha szeretjuk kiporgetni. Gyari tuninggal ez orvosolhato.
Az egyetlen valodi negativum a motorral kapcsolatban az a hangja, a 4 hengeres sosem kelhet versenyre a V8-cal. De oszinten szolva napi munkabajarashoz nem is hianyzik a folyamatos morajlasa, illetve az is elony szamomra, hogy nem nez automatikusan felem a kornyek osszes rendore ha nyomok egy kover gazt, igy szabadabban lehet gyorsulni.
Motor B:
Volt szerencsem 1000 merfoldet eltolteni egy GT-ben is (a motorjan kivul egy az egyben ugyanolyan mint a sajat). A hangja nagyon szep, es meg mindig nem tul hangos. A karakterisztikaja meroben mas mint a 2.3 turbo. Alul/kozepen kevesbe huz, viszont 6000 folott nagyon megy. Szoval varosban, kultur korulmenyek kozott lassabb az Ecoboostnal, de visszavaltva padlogazzal egyertelmuen jobban megy ha kiporgetjuk. Viszont kormanyzasban erezheto a nehezebb motor.
Mind a hangja, mind a karakterisztikaja azt sugallja, hogy hetvegi szorakozasra a GT a jobb, de a hetkoznapokban az Ecoboost.

Valto: 6 sebesseges automata. Okos valto, altalaban helyesen valasztja meg a fokozatokat, de a manualis mod a legelvezetesebb a kormany mogotti fulekkel. A valtas sebessege megfeleloen gyors, a kesleltetese nem kivalo, de elfogadhato. Nem egy duplakuplung, de azert szorakoztato. Azota az uj modellekben ezt meg tovabb fejlesztettek azota a 10 sebesseges formajaban.

Kormanyzas: Az alapvaltozat inkabb kenyelmes mint sportos, de meg mindig sportosabb, mint barmilyen szedan. Palyara es hegyi utakra ajanlott a performance package kemenyebb rugoja (es nagyobb fekek, hogy ne melegedjen el). De a mindennapokban teljesen jo az alapvaltozat, foleg katyus utakra.

Kulso: Szubjektiv, de a kulso volt amibe beleszerettunk. Egyszerre maszkulin es szexi, es jol felismerheto. Nem sok auto van ebben az arkategoriaban aminek ennyien utanafordulnanak.

Belso: Itt eri a legtobb kritika az autot, de fokepp alaptalanul, a regebbi modellek emlekeire alapozva. A belso dizajnja kifejezetten jo, magasabb kategorias autokban sincs sokszor ilyen stilusos belso. Az ergonomiaja jo, minden funkcio ott van ahol szamitunk ra. Viszont bar ranezni jo a belsore, simogatni mar kevesbe, az anyaghasznalat inkabb olcsosagot sugall, mint minoseget, itt jogosan eri a kritika. Bar az arkategoriajanak meg igy is megfelel.
Az ules kenyelmes, hosszabb roadtripek is problema nelkul abszorvalhatoak benne.
A hatso ulesek vegulis hasznalhatoak, de ossze kell huzni mindenkinek magat, szoval inkabb csak esetlegesen es rovidebb utakra.

Szoval arkategoriajaban abszolut bajnok. Barmilyen iranyban ha jobbat akarunk, alaposan a penztarcankba kell nyulnunk. Az Ecoboost nagyszeru vetel, de amennyiben masok elott akarunk villogni, vagy csak szeretjuk ha van hangja az autonak, akkor a GT mindenkepp meggondolando.

Hibalista

- Az ajtopant meghajlott amikor a szel kitepte a kezembol az ajtot, ami utan nyitasnal osszeertek a karosszeriaelemek. A markaszerviz garancialisan javitotta (nem vallottam be hogy az en hibam volt). - - Update 2018/19: - A jobb elso felfuggesztes (lengokar) elkezdett kotyogos/nyikorgos hangot adni bukkanoknal. Nem ereztem semmi negativ hatasat a vezethetosegre. A szerviz garancialisan cserelte. - - Update 2022: - A fentiek ota problemamentes, 50.000merfold/80.000km utan. Olajcsere 10.000 merfoldenkent/16.000 km-enkent, minden mas (fekpofa, gumi) eredeti. - Borapoloval evente 2x atkenem a belsejet, es igy jol birja.

Ide hordtam szervizbe

All American Ford of Hackensack (USA, New Jersey)

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

All American Ford of Paramus (USA, New Jersey)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2016
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 6 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mustang 2014 (2015)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)