A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2015)

Mondeo 2.0 tdci Titanium 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szép csatahajó

Szöveges ítélet

A munkámból kifolyólag elég sokat használom az autót, és tavaly télen az autócsere mellett döntöttem. Több típus is benne volt a kalapban végül a Ford mellett döntöttem, mert a külseje nagyon megfogott.
Korábban kombi autóim voltak, ezért első körben egy 5 ajtós változatot szerettem volna, de aztán az egyik kollegám javaslatára mégis az előbbi mellett döntöttem mert az „tekintélyparancsolóbb”. A vásárlás előtti 1 évben szinte az összes hazai tesztet elolvastam, a neten felelhető videókat megnéztem, és ebből kifolyólag azt tudnám javasolni mindenkinek, aki egy kicsit is brekeg németül, inkább a német teszteket, videókat nézegesse, mert szerintem sokkal objektívabbak, mint a hazaiak.
A hazai tesztekben rengeteg kritikát fogalmaztak meg az autóval kapcsolatban (a futómű ráz – nekem nem; nehéz felnyitni a motorháztetőt – ettől paráztam is, de tök egyszerű stb-stb) én ezek legtöbbjét nem tapasztaltam. Az pedig, hogy az autó ne lenne más mint egy facelift szerintem egyszerűen nem igaz.
Szerintem az orrát nagyon eltalálták az Aston formájú hűtőmaszkkal és a keskeny lámpákkal, azonban a hátsón is lehetett volna egy kicsit többet faragni, mert a Mondeo feliraton kívül nem nagyon jön rá az ember, hogy ez egy új példány.
Az autó hatalmas (185 cm és 90 kg vagyok) elől és magam mögé beülve is bőséges a helykínálat, az ülések kemények és kényelmesek, el lehet bennük terpeszkedni, mint egy fotelben. (Korábban olvastam, hogy a középkonzol íve nyomta térdét „amiwinkelrrobinknak” - nekem nem. Aztán amikor a Mitsubishi L200 tesztelésnél is ugyanez volt a problémája, akkor már biztos voltam benne, hogy a probléma nem nálam van.) A méreteiből adódóan a parkolóradar, és tolatókamera jó szolgálatot szoktak tenni.
Sportosan szoktam vezetni és a 150 ló nekem pont elég, jól viszi a kasztnit, 2000 fordulat felett pedig szépen meglendíti a szekeret. A váltó pontos, szépen jár, országúton a 6. fokozatot nem igazán lehet használni, az inkább autópályára való. A futómű jó, olyan az érzése az embernek az autóban mintha nem is lennének úthibák, mert szépen elnyeli őket.
A fedélzeti számítógép elsőre kicsit bonyolultnak tűnt, de gyorsan meg lehet tanulni, és el lehet vele játszani, a digitális műszerfal szép. A középkonzol műanyaga valóban nem egy világbajnok választás, de annyira nem zavaró, mint ahogy mindenki lehúzta. Nyilván az anyagválasztás lehetett volna itt szerencsésebb is. A tesóm, aki pár céges Mondeo-t már elhasznált annyit mondott a középkonzolra „szépen letisztult”. A navigáció nem rossz, mondjuk a hang vezérlést még nem használtam, de nincs is igényem rá. Egy negatívum ezzel kapcsolatban: amikor a nap rásüt a képernyőre, nagyon nem lehet látni mit is mutat. Ami még elég idegesítő.
Fogyasztás: jelenleg 6,3 l, amihez hozzátartozik, hogy a megengedett sebességhatár felett +10 - +20 km/h szoktam haladni, országúton és autópályán egyaránt.
A csomagtartó hatalmas, mondjuk a roló kinyitása szerintem béna, kicsit idegesítő (le kell nyomni és akkor behúzza magát) néha nem úgy működik ahogy kellene.
Ami nekem fontos volt (első szélvédő fűtés, ülésfűtés, navigáció) alapból benne van a titanium felszereltségben, mindenképpen 2 literes dízelt akartam a sok autópálya miatt. A külsőn lehet vitatkozni, nekem nagyon bejön, de ez teljesen szubjektív, a belső pedig egyáltalán nem „trágya” mint ahogy az itthon szinte minden fórumon elő lett adva.
Összességében: egy hétköznapi vásárlónak ugyanazt hozza mint a konkurens márkák (Passat, Mazda6, Insignia). Persze lehet vitatkozni a méretnél 1-1 centin, 0,2 decis fogyasztás különbségen, vagy 5-6 LE eltérésen. Szerintem a vásárlásnál azt kell eldönteni, hogy napi használatra vesz az ember autót, vagy hogy a garázsban nyalogassa. Napi használatra, autópályázásra egy átlag polgárnak tökéletesen megfelel.

Hibalista

- Még semmi (mondjuk az durva lenne, ennyi km után)

Ide hordtam szervizbe

Fortop Győr

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2015
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Focus Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2015 (2015)

További ítéletek (19 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)