A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2015)

Mondeo Hybrid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szemrevaló nevelő

Szöveges ítélet

FORD Mondeo Hybrid 2016.
Lassan egy éve van birtokomban az autó és úgy érzem most már kellően leülepedett bennem a kezdeti lelkesedés ahhoz, hogy objektív véleményt tudjak írni. Az autó gyönyörű. (gyöngyház-fehér színű) Most is jó rá visszanézni és élvezni mások elismerő tekinteteit. Az autó az adaptív tempomaton és a szellőztethető első üléseken kívül mindennel fel van szerelve. Az eddigi átlagfogyasztása 25 ezer km alatt 5,8 l/100 km. (45% városban, 40% autópályán és 15% egyéb utakon, egyáltalán nem kímélő üzemmódban). Sokadik autóm ez, pontosan a 27. a sorban. Egy kényelmes, megbízható, biztonságos, jól felszerelt autót szerettem volna, mindezt megkaptam a Mondeoval. Mielőtt megvettem volna, elolvastam a róla megjelentetett teszteket, kritikákat és meg kell jegyeznem, hogy a legobjektivebb elemzést Karotta készítette az autóról. Egy dolgot kivéve mindent pontosan úgy mondott ahogyan van. Ami nincs úgy, az a qwertz billentyűzettel kapcsolatos megjegyzése, mivel az autóban számos billentyűzetet be lehet állítani, még kínait is. Valóban nem azoknak való akik élvezkedni akarnak vezetés közben, mert ez az autó másra való. Ettől függetlenül jó minőségű kanyargós utakon ki lehet belőle hozni a vadállatot és lehet vele élvezkedni is, de korántsem úgy mint pl. egy 3-as BMW-vel. Ettől függetlenül jó benne utazni, mert érződik rajta, hogy maximálisan ki akar szolgálni, minden pillanatban le akarja venni a terhet rólad, segít vezetni, vigyázni magadra és másokra is. Biztonsági arzenálja elképesztően nagy és megbízható. Az elején nem tudtam, hogy van benne sávtartó asszisztens és kifejezetten megijedtem amikor kivette a kezemből az irányítást és vissza kormányozta magát a sáv közepére. Ezt a szolgáltatását nem szeretem és mindig kikapcsolom, mert mint észrevettem időnként visszakapcsolja magát. Az adaptív ledes fényszórók meg egyszerűen tökéletesek! Akkor kapcsolnak fel illetve le, amikor én magam is kapcsolnék. A navigációs rendszere is megszokható és megfelelő, bàr nekem eddig jobb volt. Rugózása komfortos, rendesen kisímítja az utak kisebb ráncait. Németországban élek és itt tökéletes a futóműve. Magyarországon jártunkkor azonban sokat szidtuk az útkezelőket, mert hát ez nem terepjáró. Gumijai ballonosak, de oda ezek is kevesek. Szeretem a hangját amikor gyorsítok és padlóig nyomom a gázpedált, olyankor megmutatja hogy többre is képes mint amire amúgy használod, mivel folyamatosan nevel. Nevel a kényelmes, kiszámítható, nyugodt és takarékos közlekedésre. Minden porcikájával ebbe az irányba terel és egy idő múlva azt veszed észre magadon, hogy már nincs kedved száguldozni. Mielőtt megvásároltam, kipróbáltuk a családommal a Toyota Hybridjeit is. Volt már két Toyotám is és kedvelem a megbízhatósága miatt, de mégis fejvesztve menekültünk belőle és ki is gyomláltuk jövőbeni elképzeléseink közül a hybrid technológiát. Egészen addig amíg ki nem próbáltuk a Hybrid Mondeót. Sokáig dicsérhetném még, de inkább rátérek a hiányosságaira:
1. Az első ülések ülőlapja ha csak két centiméterrel lenne hoszabb, akkor lenne tökéletes.
2. A hifi hangzása közepes. (vagy annál rosszabb)
3. A müszerfalon az információs mezőkben ( kétoldalt) nagyon kicsi minden, csak jó szeműek tudják olvasni. Szemüvegben kifejezetten nehéz a mezőkben lévő információk leolvasása. Jól jönne bele egy HUD.
4. A középső könyöklő ha használják, akkor folyamatosan cicereg. Még nem tudtam kideríteni hogyan tudnám ezt az idegesítő cicergést megszüntetni. (tudom úgy, hogy a kormányon tartom a jobb kezem és nem könyökölök, de akkor meg minek?)
5. Időnként máshonnan is hallok idegesítő cicergéseket, most legutoljára az utasoldali biztonsági öv fali konzoljából jött és hiába mozgattam, nem tudtam elhallgattatni. Ezek a cicergések, megjelennek, majd spontán eltűnnek, vélhetően az időjárástól, vagy inkább a hőmérséklettől függöen. (ilyen cicergések, hasonló szintű autóimban nem voltak)
Ha újra vásárolnék egy ilyent akkor csakis adaptív tempomattal venném meg. Ennek az autónak az elengedhetetlen velejárója.
A csomagtartója 385 literes, azaz nem nagy. De együtt lehet vele élni, és elég arra, amire nekem van szükségem. Ha meg több kell, akkor ott a tetőcsomagtartó.
Lassan tornásszuk lefelé a fogyasztási átlagot, remélem egy éven belül elérjük az 5,5 l/100 km- t. Ez a fogyasztás egy ekkora autónak ilyen szolgáltatásokkal, nem nagy, sőt inkább kicsi. Eddig egyszer voltam vele kötelező szervizben, itt Németországban, ha nem is teljesen, de meg vagyok elégedve a szolgáltatásukkal, egyedül az hiányzott, hogy nem mosták le a kocsit, csak belülről takarították ki. Sokadik autóm a Mondeo és más prémium márkáknál (mint pl. Audi, BMW, Mercedes, Volvo) a szervizből mindig kitakarított, lemosott állapotban kaptam vissza az autót.
Mivel már a gyermekeim felnőttek és még nincsennek unokáim, teljesen megfelel számunkra a mérete, befogadó képessége. Karácsonykor még egy 2 m magas fenyőfát is el tudtunk vele szállítani, feleségemmel. Ennek ellenére fiatal gyermekes családoknak nem tartom jó választásnak, mivel nem nagyon lehet bele pakolni pl. gyerekkocsit, stb. Idősebb házaspároknak, nyugdíjasoknak viszont több mint ideális. Ha lesz belőle kombi karosszériás is, akkor visszavonom e véleményemet. Nemrégen olvastam, hogy nemsokára be is mutatják.
Ennyi.

Hibalista

- Még nem romlott el semmi.

Ide hordtam szervizbe

Ulm. Schwabengarage

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2016
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 19000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? C200 Kompressor Következő autója? Edge Hybrid
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2015 (2015)

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)