A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2015)

Mondeo 2.0 TDCI Titánium kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem jó autó!

Szöveges ítélet

Sokadik Fordom, mind pocsék volt, mégsem tudok kiszállni a hintából, talán hülye vagyok, nem tudom.

Jól működött a design, megfogott, aztán az olcsón mért extrák és a kategóriáján túlmutató méretei, szóval ismét besétáltam az utcába. Új autó, tehát garanciális, gondoltam mi baj lehet?

Pl. nem indul be, amit azért alapvetően elvár az ember egy autótól, pláne ha 10 millát fizetett ki érte pár hónapja. Perceket kellett morzézni a start gombon hogy történjen valami, rémálmom az volt hogy valami horvát kompon adja majd elő. Ezügyben kétszer vitte el a tréler, és mivel hektikus volt a probléma (hol indult, hol nem) végig kellett szívnom több hónapot, míg végül teljesen bedöglött, na akkor már megtalálták a hibát.

Ma a váltó nyomorított le, elment az R, a kettes és a négyes, ezek alapvetően elég fontos fokozatok, amiknek hiányával egy cérnavékony zsákutcában megfordulni felettébb izgalmas dolog. Most vitte el a tréler harmadjára.

Kb. ugyanarra számítok mint a relénél: nem találjuk, vagy nálunk nem produkálta az autó, de jól lefrissítettük na vidd inenn de iziben.
-------
Elkészült, nincs semmi baja, fizessem ki az üzemanyag számlát mert ugye jártak vele :)

Azóta lerohadt még párszor, tréler, tréler, tréler. kicserélték részeleteiben a teljes üzemanyag rendszert, szivattyút számítógépestől majd lerohadt az M1 en, aztán porlaassztócsúcsokat majd megint lerohadt ekkor már alattuk, ez volt még vagy 3x, végül a nagynyomású szivattyút is lecserélték. Volt hogy 4 hónapig nem láttam a kocsit, de a szervíztől csereautót csak azután kaptam hogy elkezdtem fenyegetőzni, legkisebb Focust 1 lit benzin motorral :) mindegy, jobb volt mint a semmi.

A kocsit legutoljára 90 000 km környékén kaptam vissza, most ment vagy 10 e kilómétert, nincs gond, szuper, de azért külföldre a 20 éves Toyota Previámmal merek elindulni.

Assistance egy vicc, autókölcsönzős szarokat adnak, de csak két napra, utána járjak gyalog, hétvégére csak pénzért adnak, meg úgy egyáltalán semmit sem akarnak adni.

100 fölött szörcsög (bocs nincs rá jobb szó) mindkét első ajtó alja, kicsit olyan mintha kartondobozt húznál magad után. Alapvetően útálom a zajokat kocsiban, de ez eddig mindenkinek feltűnt, sokan csapkodják az ajtókat hátha rosszul csukták be.

Autónett szervíz finoman jelezte hogy ezt ők nem fogják tudni megcsinálni, egyszerűen képtelenek rá és kész. Elhiszem nekik, mint ahogy azt is hogy a nyikorgó vezetőüléssel sem tudtak mit kezdeni. Petrányi percek alatt megoldotta.

Vicces szitu: mutatom a Autonett szervizesnek a kockaladához illő lemezillesztéseket, meg az összezsugorodott vagy becsúszott ajtódíszítő műanyagot, a hámló kormányt, mire ő közli hogy ezekre nincs garancia. Tettem a hülyét, hogy ohh jajj és akkor mire van? Azt a választ kaptam hogy csak a hajtásláncra, pont. Mondom ha az autópályán leesik az ajtó az akkor nem garanciális probléma? Szerinte nem! Na ezt kéne a Fordos relámokba beépíteni, ahogy jönnek mennek az év autója fordok ajtó, lámpa, ablaktörlő nélkül kiesett kerékkel, de hogy én miért nem kértem ezt írásba? :)

Volt pár visszahívás fentieken kívül.

Amúgy nagyon-nagyon jó autó lenne, megy mint a barom, kanyarodik mint a Fordok 2004 környékén, a váltó motor párosítás pedig parádés, fogyasztás csodás. Próbáltam azonos felszereltrésű DSG s Passatot, na ott a váltó igazi agytröszt, csak gondolkozni tud míg a motor bőgött, igaz nem szarik be :)
Felszereltségbe nem lehet belekötni, még jó sok olyan hülyeségnek is jutott hely mint a béna parkolóassszisztens, meg 220 Voltos konnektor, tele van még nyomin működő fejlesztés korai szakaszából származó gagyisággal.

Ja és a GPS minősíteni majd elfelejtettem, áááá hagyjuk... :) A nagyobbik zene viszont jól szól, telefonokat szereti, mindent felismer.

Hibalista

- Üzemanyag relé, AC pumpa, computer, nagynyomású, porlasztócsúcsok sokszor, váltó

Ide hordtam szervizbe

Ford Autonett, nem sok mindenről tehetnek, minden irányból meg van kötve a kezük, de azért nem akarnak beleszakadni a garanciális kötelezettségeikbe.

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Ford Petrányi az Üllői úton, kategóriákkal profibbak, de ekkora szart még ők sem láttak.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2016
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 103000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Prius Következő autója? RAV 4
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2015 (2015)

További ítéletek (19 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)