A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2015)

Mondeo Titanium 2.0 Tdci 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes utazószőnyeg

Szöveges ítélet

Ez egy kényelmes utazóautó. Nagyon furcsa volt, hogy az újságirók csak annyit irtak róla, hogy ronda a középkonzol műanyagja. Az autó már három éves, de még nem néztem rá a középkonzol műanyagjára. Amit viszont néztem: ez egy vezetői autó. Ezt akkor kapod a cégnél, ha már kellően fontos ember vagy. És a kocsi kivülről hozza is ezt a fontos ember vagyok érzést. Talán egy picit agressziv az orra, de jól áll neki. Mivel a hossza majdnem 5 méter, mit gondolsz, vannak helyproblémák? Nincsenek. Hátul is elfér akárki. Viszont az igaz, hogy az előző Mondeo mintha nagyobb lett volna. Ez se kicsi, de addig kerekitették, amig normál autó méretűnek néz ki, holott nagy. A csomagtartó szépen párnázott, de amikor egyszer valóban kellett volna egy méretes polcot szállitani, épphogy elfért. De mégegyszer: ez egy vezetői autó. Aki szállitani akar, vegyen kisbuszt.
Mik a valódi tesztelési kritériumok? Pl. az, hogy az ember beleül, elmegy vele dolgozni, és közben fel sem tűnik, hogy autóban ült. Ez az autó nem fáraszt el, nagyon csendes, jól rugózik, a külvilág távol van. Biztos vannak jobbak nála, de működik a varázslat. Annyira semmilyen inger nem ér vezetés közben, hogy kiszállva furcsának tűnik a hangos külvilág. Az hol volt eddig? A motor dizel és erős. Hallani, hogy jár a motor, de nem zavaró a hangszin, inkább csak annyi a hang, hogy ne akarjak ráinditózni a járó motorra. A váltó természetesen automata. Mint ahogy egy vezető nem tölt excel táblákat, váltogatni sem szükséges. Az automata nagyjából úgy vált ahogy én is tenném. Ha mégse tetszene, vannak kormányfülek, de nem emlékszem, hogy valaha használtam volna. A beltér megfelelő. Ez a Titanium kivitel, digitális műszerfal a műszeregységnél és jókora középső kijelző is jár. A sebességmérő-fordulatszámmérő közepébe lehet telefont vagy zenekijelzést rakni, a középső kijelzőn meg ott a navigáció. De már indulásnál, négyfelé osztott képernyőn is jó. Bal fent a telefon, jobbra a navigáció, aztán zene és klima. A klimának külön gombjai is vannak, csakúgy mint az ülésfűtésnek. Hogy átláthatatlan a menürendszer az újságirók szerint? Lehet. Ami nekem kell: a telefont összepárositva a kormányról tudom pörgetni a telefonkönyvet, az ülésfűtés meg külön gombos, tehát milyen menürendszerről beszélünk? Én biztosan nem mélyedtem el benne. A navigációnál felfedeztem egy idegesitő dolgot: amikor beirjuk a cimet, először is meg kell adni az országot, és ha beirtam a cimet, akkor még meg kell nyomni a set as destination gombot is. Ez talán kibirható. A kihangositót külön meg kell dicsérni, mert kiváló a hangja, és engem is remekül hallanak. A napi szcenárió tehát a következő: reggel a váltó d-be teszem, aztán a kormánygombbal előhivom a telefonkönyvet, és felhivom az egyik kollégámat. A következő, amire emlékszem, hogy pihent vagyok és megérkeztem. Ha valaki autószerű érzést szeretne, az rossz helyen jár. Az ülés nyilván kényelmes, de nem mondanám, hogy nem ültem jobban. Amit viszont mindenképp ki kell emeljek, az a ledes fényszóró. Csodálatosan erős a fénye, és a titok a szinhőmérséklet, ennyire fehér fényt én még nem láttam autóból kijönni. Messzire világit, és nagyon élesen elválik, hogy mit látunk és mit nem.
Az autó természetesen az autópályán érzi legjobban magát. Egy út Velencébe? Pihentebben érkezem mint ahogy elindultam. Ki kell ugrani Bécsbe? Csak tudnám miért erőlködnek előttem. A lőerők száma 150, a mindennapi életben erős, de nem túlzás. Aki a végsebességet kérdezi az rossz helyen jár. A fogyasztása? Nem tudom. A kocsi 6,6 litert ir ki, de egy ilyen autóhoz adnak tankolókártyát a cégben, tehát mindegy. Érdekes, ha teletöltöm a tankot, kicsit huppog a gázolaj kanyarodáskor.
Összegezve: ne legyél amatőr. Abszolút nem érdekel, hogy a Passat jobb-e, vagy kevesebbet fogyaszt-e egy másik autó. Ez lepereg rólam. Viszont ez egy láthatóan vezetői autó, annak minden előnyével és kényelmével.

Hibalista

- semmi, de furcsa is lenne

Ide hordtam szervizbe

Ford Solymár

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2016
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? Mondeo
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2015 (2015)

További ítéletek (19 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)