Jó nagy, de szeretni való.
Szöveges ítélet
Volt már néhány Fordom, eddig ez a legjobb. A Toyota Auris TS, RAV4 sem volt rossz, de bár azokkal sem volt probléma, fapad volt ehhez képest.
Hozzá tartozik, hogy ez egy jelenleg kínált minden vezetés támogató rendszerrel felszerelt. Azért akartam ilyet, mert annyira rossz irányban változott a közlekedési morál, ill. alig találkozni másokra figyelő közlekedőkkel, hogy nem ártanak az új találmányok, mint az adaptív tempomat, radarok elöl/hátul és a sávtartó is segíthet autópályán különösen. A 150 lóerős dízel is dinamikus viszi a nagy kasznit, nem gond az előzés sem vele.
A fogyasztást a vezetési stílus befolyásolja, odafigyeléssel nem nehéz tartósan 6 liter alatt tartani. Ezer kilométert elmegy egy tankolással. Borzasztóan stabil, élvezetes vezetni, az utastér jól hangszigetelt.
Amit szokni kell:
A kis hasmagasságnak nem csak előnye van, a magasabb fekvőrendőröknél javasolt lassítani, mert különben képes az orra leérni és nagyon ronda hangja van ilyenkor.
A csomagtartó nem kicsi, de aki megtervezte nem a legjobb térkihasználás volt az elsődleges célja. A csomagtartó alja magasabban van, mint a lökhárító felső széle.
Hibalista
- nem volt ilyen
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Auris TS | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |