A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2015)

Mondeo 1,5 Ecoboost Busieness 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fosdeo

Szöveges ítélet

Izé, hát... Nem tartottam be a 3F szabályt. Kár volt. Céges autóként került hozzám 2 Octavia között, de minden egyes vele töltött percet rühelltem. Mielőtt mindenki megdobál macskakővel, elmondanám volt közöm előtte több Fordhoz is (Focusok 2 külön generációból), és bár azok sem voltak a kedvenceim, de ha választani lehetne, hát inkább a Fóka.

Azért 1-2 pozitívumot is tudok mondani, a fair play kedvéért de nem lesz hosszú a lista. Aki Forint/autó köbméter arányban szeretne a maximumra törekedni, ez a kocsi annak való. Olcsó (nem véletlen) és viszonylag nagy. A nagyságon főleg a belső szélességet értem, mert bár ugyan kívülről is nagy, de pl. a lábtér, csomagtér alig nagyobb mint egy Octaviaban, de legalább szarul pakolható. Ami még tetszett, h többnyire csendes, autópálya tempóban lehet vele nyugalmasan közlekedni. Ezzel véget is értek az autó előnyei, most jöjjön a feketeleves. Jah, még valami: az 1,5 Ecoboost volt még mondjuk pozitív csalódás, elég jól mozgatja a bódét. Na nem tépi fel az aszfaltot, de nem mondanám alul motorizáltnak.

És akkor az idegesítő dolgok:
- A kormány oszlop burkolata akkora mint egy Fiat 500. Se beszállni, se kiszállni nem lehet tőle.
- Az üléseknek annyi oldaltartása van mint 1 sörpadnak.
- Baromi nagy az autó első és hátsó túlnyúlása a sok gagyi műanyag burkolat miatt, de legalább szarul is fordul, élmény vele parkolni.
- Mállik a kormányról a bőr, ahogy beszállásnál hozzáér a nadrágom szára a kormánykerék aljához foltot hagy rajta, hónapok volt mire rájöttem mitől fekete minden gatyám jobb szára a térd felett. 130.000km-nél? Vicc. Az Octáviát 220 ezerig használtam a kormánya (is) hibátlan volt.
- A kedvencem az elektromos "ablak (gyerek) zár", ami ha bekapcsolod nem engedi ugye lehúzni a hátsó ablakokat, de az okos Ford mérnökök összekötötték az ajtó gyerekzárával számukra logikus módon, így akkor az ajtót sem lehet kinyitni és vica-versa. De legalább gyújtás nélkül ki sem lehet kapcsolni. Tehát a folyamat a következő:
0. A gyerek játszik az ablakkal
1. bekapcsolod,
2. megállsz,
3. kiszállsz,
3. leállítottad a fostartályt.
4. Majd anyu "nyüszít", h nem tud a gyerek mellől a másik oldalt kiszállni, mert ugye mindkét hátsó ajtót lezárja.
5. visszaül,
6. kormány gatyád újra összeken,
7. gyújtás,
8. közben csipog h benne a kulcs és nyitva az ajtód,
9. gomb megnyom és reset,
10. újra megpróbálod a menekülést.
Pikk-pakk. Na ekkor már fel tudnám gyújtani az egészet, úgy ahogy van.

- Az infotainmentet nem részletezném, mert ahhoz nincs elég karakter a szövegdobozban. Tehát minden, amitől a user agyfaszt kap, azt mind tudja.
- A csomagtér formája amorf, viszonylag rosszul pakolható, magasan van az alja és alacsonyan a kalaptartó. De ez lenne a legkisebb bajom.
- A kormány keresztmetszete túl kicsi.
- A csomagtérajtó felső illesztésénél autópálya temponál befúj a szél.
- A hátsó ablaktörlő nyegle, folyton ugrálva reszketve töröl.
- Nincs benne sem eső, sem fény érzékelő (illetve az van, mert a műszerfal világítást és az infotainmentet vezérli csak a fényszórót nem), amit nem is értek, de navi, car-play stb. mind van...
- Az ajtókat kívülről körbezáró gumi/műanyag illesztések botrányosak, a hézagok katasztrófák.
- A légbeömlők szellőző rostélyait oldalra elhúzva záródik a szellőző nyílás, de ha nagy fokozaton van a ventilátor kinyitja, és egyébként sem zár tökéletesen. Arról nem beszélve sosom tudod eldönteni nyitva vagy zárva van-e, mert a különböző szellőzőket különböző irányba kell elzárni. :-)
- A kormány tele van gombokkal, amit csak akkor érsz el ha hosszabb ujjaid vannak mint E.T.nek. A fele amúgy is dísz.
- Az autó belsejénél szebbet hányok, F Astra bármikor gyalázza. Minden műanyag más színű kazánezüst, és zongoralakk combo, és minden ropog.
- A motort ha forgatni szeretnéd, könyörög h ne. Annyira fáj neki ha menni kell, h szinte vér folyik a kocsi alatt.
- A világítás kapcsoló annyira gagyi, h félek ha ránézek eltörik.
- A gyári vezető oldali lábtörlő szőnyeg nem megy be a pedálok alá, így a dzsuva fele a gyári szőnyeg burkolatba pereg, nehogy tisztán tudd tartani.

Nem akarom tovább ragozni, már attól felment a vérnyomásom, h ezeket leírtam. Őszintén ha nincs pénzed, sem igényed és kell egy nagy autó, vegyél ilyet. Ha a bármelyik fent említett közül csak egy is van, kerüld el jó messziről!!!

Hibalista

- - csomagtérajtó lehúzó kilincse folyton a kezemben marad, állítólag széria hiba
- - kiköpködi a tempomatot, egy Szeged - BP távon kedvétől függően 1-8 alkalom között
- - infotainment lefagyogat, hol a rádiót nem lehet lehalkítani, nem lehet telefonálni, hol ez, hol az.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszerviz

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2017
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Octavia RS 2.0TSI Következő autója? Octavia
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2015 (2015)

További ítéletek (19 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)