A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2007-2015)

Mondeo 2.0 TDCI Ghia 5 ajtós 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Suhanó luxuscirkáló

Szöveges ítélet

Kicsit félve vettem meg aránylag sok kilométerrel, de ahogy körbevizsgálva nem volt semmi baja, igy gyakorlatban használva sem jött elő komoly gond, utólag is köszönöm - az amúgy céges- előző gazdájának. Nagyon tágas, kényelmes, izmos autó. Nem volt vele probléma a 12 órás franciaországi út, sem autónak sem sofőrnek, a télen. A sebesség fokozásával folyamatosan többet "iszik". Ha vidéki úton max 100-ig "csónakázok" vele, akkor 5.8-ra is lemegy a fogyasztás, pályán ha nem sietek akkor ~6.9, ha sietek 7.2. Télen siboxszal, szabályosan 7.5l volt. A hátsóajtón felgyűlő viz nyakba csorgatása valóban idióta tervezési hiba. Ami nagyon nem tetszik az a Ghia-hoz "kötelező" iszonyú ronda mű-fabetét a műszerfalon. Télen volt egy bosszantó hibája hogy valahova befolyhatott a viz mert ha -4 fok alá ment a hőmérséklet először nem lehetett belülről kiszállni csak kivülről nyilt a kilinccsel, majd utána többé nem záródott be, mert úgy érzékelte hogy nyitva van az ajtó. Kulccsal sem lehet ilyenkor bezárni. Ez ciki. Minden egyébbel teljesen meg vagyok elégedve, a Sony rádió remekül szól. az MP3 cd-kkel is jól boldogul, egyedül a hosszú ő és Ű nem tetszik neki.
Update 215ezer km
A zárhibát második próbára némi WD40 segítségével megoldották, azóta nem jelentkezett újra.
Fogyasztását stabilan tartja. A fenti számok tankolással mért adatok, minden számlát elrakok és vezetek excelben km állással. :-)
A gusztustalan fa dekorok át lettek fújva az autóhoz passzoló feketére. (csak az tudja hogy nem gyári aki tudja hogy nincs ilyen gyáriban. :-))
Szerkesztettem bele csomagtér világitást 2 oldalra mert a gyári lámpa alkalmatlan ekkora méretű hely bevilágítására.
Írtam fentebb hogy fütyül a turbóm. Sajnos az okát is tudom. 2 éve nyáron túlságosan sietni kellett Splitbe. Ez nem tett jót neki. Viszont sikerült még időben odérni.
És ezt ezzel együtt nagyon szeretem ebben az autóban hogy ha akarom csendben és gazdaságosan elvisz bárhova, ha kell akkor pedig gyors, akár az ésszerűség határán túl is. Mindeközben nem utolsó sorban kényelmes is.
Nem ad okot rá hogy lecseréljem, de ha mégis, akkor a következő is jó eséllyel egy újabb évjáratú Mondeo lesz, vagy egy Mazda6 ha az is megfizethető árba kerül.






Hibalista

- Központizár hidegben hajlamos volt befagyni. - Nem az autó hibája ugyan, de egyszer letörték a visszapillantó tükröt. - update 215ezer kilométernél - A normál időszakos szervizeken felül kevés hibába futottam bele. - Legkomolyabb szervizes probléma a kuplung csere volt (még nem a kettőstömegű) - Ezen kivül csak fékbetét, szokásos kopó fogyó dolgok. - 7 évet bírt ki az eredeti gyári akku, tavaly cseréltem. Szerintem ez is szép kor egy ekkora dizel aksinak. - Ami sajnos várható szerviz igény lesz : Fütyül a turbó. - Én még nem észlelek semmit, de a szerelő szerint azért 20-30e km múlva érett lesz a kettőstömegű. - Következő fékbetéthez tárcsa csere is lesz majd. - Bosszantó apróság: Fűthető első szélvédőben kimennek a fűtőszálak, nem mindenütt fűt. - A fényszóróban a H7 izzó rendszeresen ég ki, már kettőt tartok mindig a csomagtartóban. Mondjuk ez sem autó specifikus, mindenki szidja a H7-est, bármilyen autója van. - Akku csere után elfelejtette a vezető oldali ablak az automatikus felhuzást,de ez vissza lett programozva. - Eddig olyan baja nem volt hogy bárhol otthagyott volna.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervíz Kecskemét, nem olcsó, de korrekt.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Privát szerelő, már a kiterjesztett gar is lejárt, igy "jóárasítottam". A szerelő ugyanaz aki a szakszervzizben is szerelte, csak mostmár privátban dolgozik. Legutóbbi időszakos szervizem 46eFt volt. Néha nyűgös az időpontot leszervezni, de háztól házig, cserekocsis megoldással, azért nem panaszkodom.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 88000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 127000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Omega B Következő autója? Még használom egy darabig!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2007 (2007)

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)