Nagyon jó vétel, szeretjük
Szöveges ítélet
Használtan vettük 4 évesen. 2011-es 2 literes 140 lovas verzió. Németben volt cégautó, ellenőrzött szervizkönyvvel. Nem vagyok márkahű, VW-ről váltottam, mert jobban tetszett. Első Ford-om.
Ez a "ráncfelvarrott", mondják hogy ugyanaz, csak a LED-es hátsó lámpa más, de a keresés során nekem úgy tűnt hogy nem. Másnak éreztem az anyagminőséget belül, ill. a korábbiakban nem találtam ilyen felszereltséget, ebben pl. már tolatókamerás nagy navi van és Convers+ kijelző. Korábban azt sem tudtam, hogy van ilyen ennél.
Fullos, nem tudom mi a neve ennek.
Igazából nagyon meg vagyok elégedve. A privat szerelőm először fogta a fejét a Mondeo hallatán.. A sógorom győzött meg, aki taxisként használt Mondeo-t 400ezer kilométeren keresztül problémamentesen. Mondta hogy ez a tdci nem az a tdci, amit mindenki kerül. Eddig úgy néz ki igaza van.
Én nagyon szeretem, 5 évesen minden tökéletesen működik rajta.
Ami érdekes, ez UFBA motorkódos, és 5,8-at fogyaszt, van egy ugyanilyen 2 literesünk, más motorkóddal, azzal meg 7 literrel járunk.
Szervizbe nem kellett még vinni, karbantartást magam csinálom. Meglepő hogy milyen korrekt alkatrészárai vannak a Ford Petrányi-éknak, ráadásul neten lehet rendelni.
Pozitívumok a kényelem, a csend, a motor, a millió kényelmi extra.
Negatívum, hogy az asszony nem tud vele parkolni, nem érzi a kuplungját és még ezt is fullra meg képes pakolni :)
Hibalista
- egy izzó a 10000 km alatt
Ide hordtam szervizbe
nem kellett, a kopó dolgokat magam cserélem
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 173000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
