család szolgája
Szöveges ítélet
Olvasgattam az ítéleteket és sok olyan dolgot írnak le ami tulajdonképpen más autóknál is előfordul. Visszatükrözödik a műszerfal(nekem, 37 éves koromhoz képest sok autóm és sok új autóm volt a Mondeo a hatodik.) a többi autómnál is tapasztaltam, de tény a Mondeonál a kromozott karikák dobnak rajta. Az ablaktörlő lapát nem törli le a bogaras szélvédőt. Az előző autóimnál 5x cseréltem lapátot akkor sem volt tökéletes, ahoz képest a Modeoé szebben törölnek. Szerintem ezek elhanyagolható hibák. Az ablakemelő gombjait nehéz elérni? Minek nyitogassam az ablakot? Havonta kétszer olyan helyre megyek ahol beléptető renszer van, maximum akkor kell odanyúlnom. A klíma kondenzvize viszont egyszer csak az utastérbe kezdett csöpögni, de a szervízbe korrigálták, állítólag szoftvert is frissítettek, de ennek ellenére ha esik és ablaktörlőt kell használnom, utánna ha az eső nem seik, és az ablaktörlőt nem kell használni, két három tolatásnál töröl egyet az ablaktörlő?? A vezető üllés nálam is nyikorgott, szilikont neki! A váltó körül is nyikorgott a műanyag, kis szilikonnal ezt is korrigáltuk, úgy vettem észre nem nagyon bírja a meleget. Nyáron a napon áll a munkahelyemen 50 fok biztos van az autóba. A csomagtérbe a víz valóban beömlik, próbáltam taktikázni, hogyan nyissam ki, de nem sikerült még felfedeznem a tökéletes megoldást. Sajnos ezt elbaltázták a tervezésnél. Ja és 11000 km után az ülésem olyan mintha 100.000 lenne benne, ki van ülve valószínüleg az ülésfűtés miatt a szövet alatt kipuposodások vannak, iszonyat ocsmány, megreklamáltam, most megyek szervízbe. Nem voltak olcsó üllések, kb.+200.000 fizetem érte. Elektromos mind a kettő első, és klimatizáltak is. 2 miláért tettem egy alpba extrákat, azokat én válogattam össze, ami az én kényelmemet használja. A kulcsnélküli ajtónyitás és indítás nagon kényelmes megérte a pénzét nem cserélném vissz kulcsosra. Az elektronikus legéscsillapitók is jól végzik dolgukat. Tolatóradart rendeltem bele gyárit előre-hátra, ez nélkül kicsit nehézkesebb lenne a parkolás. A fogyasztásról: 140 és 160 km/h között járok vele van városi forgalom is benne, így 8 l a fogyasztásom, ami szerintem nem sok. Az 1,6-os Lianám is evett ennyit, sőt... Amúgy az autót szeretem. (A megredeléstől számítva 6 hónapot vártam rá!) Japán párti voltam, ez az első Német autóm, de nem vagyok elszálva a Németektől, a precizitás nem a régi, ha egyáltalán volt olyan. Ha tüzetesen megnézzük igen csak találunk kritikát az összeillesztéseknél, de aki ilyeneket figyel az már egy kicsit bogaras. Az utastér amúgy tágas a méretei alapján nagyobb az A6-osnál, kb A8-as kategória. a kettő között van. Nyaraláskor öten 2 hétre kényelmessen befértünk. A 143 LE és a 330 Nm tele csomagokkal sem hazudik, nem kell szégyenkezni dombon felfelé.
Ja és a Mondeot nem kell a Passathoz hasonlítani, a Mondeohoz képest egy rakás s*ar. 5000km után hengerfej, 10.000 nél váltó, sokan panaszkodnak rá, ismerősömnek volt midkét autója Ő a Mondeót teszi előrébb.
Hibalista
- Légkondi kondenzvize az utastérbe folyott. Motortérba a gumikéder a motorháztetőre ragadt(pont a szervízbe voltam) valószínűleg a meleg hatására(elenyésző hiba), az első ülések 10.000 km után ocsmány módon néznek ki, a szövet alatti rész önálló életet él, össze-vissza gyűrődött, a gerinctámasz pedig asszimetrikus, ha eddig nem volt gerincferülésed ezután biztos lessz! A szervízbe értetlenül álltak, az üllés cseréjét ígérik. A hátsó gumikéder ami már gyárilag hibás volt, garanciába cserélték, igaz 8 hónapba telett. Az üllés cserére vajon mennyit várhatok?
Ide hordtam szervizbe
Halmai Mohács
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 11500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Liana | Következő autója? | Talán Lexus |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
