A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2007-2015)

Mondeo 2.0 TDCi Titanium 5-ajtós 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Állati nagy ker(r)gető

Szöveges ítélet

Kicsit több mint fél év után 2007 decemberében kaptam kézhez a céges járművet. Ezt szerettem volna, szép világos kék színű, nagyon nem látszik rajta a kosz. A dízel elsőre megszokást igényel (főleg a hangja, az valami iszonyú volt elsőre, eddig soha nem volt dízelem), de hamar belejöttem, és tudom hozni a gyári fogyasztási értékeket már most, az elején.
Nem igazán pörgetem, de ez nem is szükséges, hiszen iszonyatosan erős a motor már olyan 2000-től. 140-nél még 2800 alatt forog, ami nagyon jó. Ennek köszönhetően ha valaki jön mögöttem, inkább a gázra lépek, nem a fékre, hogy el tudjak előle menni a belső sávból.
Kényelmes, nagyon nagy, a csomagtér ajtaja kissé nehezen nyílik (és esőben telelocsolja a csomagtartóban a cuccokat, 5-ajtós kivitel), a többi meg szerintem túl könnyen, de hát ez van. Az első ülések nagyon jól tartanak, a hátsók kissé talán túl laposak és nagyok, de megszokhatók. A kartámasz valami hihetetlen kényelmes helyen van, mondjuk bal első helyen az ablakemelők nem hozzáférhetők miatta. A nyári gumihoz adott eredeti Titanium felni irgalmatlanul jól néz ki, bár a téli gumis acléfelni a Trend tárcsákkal se rossz. Országúton csöndes, városban pedig szinte nulla zajjal nyeli el a kátyúkat a futómű (utóbbi időben már néha kotyog a hátsó). Szélcsendes időben nem hallatszik semmi a haladásból, nagyobb oldalszél esetén is csak kis suhogás.
Összességében véve nagyon tetszik nekem és a családnak is, Nem hinném, hogy elpártolnánk a márkától egyhamar.
Végül egy kis történet a dízelről. Most nyáron voltunk Skóciában, és amikor hazafelé utaztunk, Angliában és Franciaországban meg Belgiumban végig vegyes 110-130-as tempóval jöttünk. 4 ember, full csomagtartó, összesen olyan 400kg terhelés. A kocsi fogyasztása 5.5 literre jött ki a Belgiumi tankoláskor, a futás ugyanis az előző (még Skóciai) tankolás óta 1200 km fölött volt! Ebből két következtetést vontam le: Egyrészt a kocsi takarékos, autópályán főleg. Másrészt kint nem vizezik az üzemanyagot...
Ami a jövőt illeti, nem szeretnék elpártolni a Fordtól, főleg, ha az egy-két gyermekbetegséget (ne feledjük, legelső szériás a kocsi) kijavították a ráncfelvarrott verzióban.

Hibalista

- A bluetooth először nem működött, volt miatta szoftverfrissítés is, de aztán kisült, hogy a telefonommal van a gond. Most úgy tűnik, hogy jó lett. - - Nemrég bekerült valami kavics a fékbe, de mire a szervizbe mentem vele, már nem találtak semmit. - - Nemrég kiégett az egyik hátsó lámpa, amit a szakszervizben cseréltettem ki a 60000-es szerviz keretein belül. Nem sokkal ezután, kopogást hallottunk hátulról. Megnéztem, és kiderült, hogy a lámpák bele a vezetéknél fogva lóg és himbálózik, néha nekiütődve a műanyagnak. A szervizben nem pattintották rendesen a helyére. - - Olyan 70e körül elkezdett rángatni a kocsi olyan 50-es tempónál 4-esben. Ez olyan 1500-as fordulatot jelent. Elvittem szervízbe, ott azt mondták, nem tudnak vele mit csinálni, de azért frissítettek rajta szoftvert. A kocsi csodák csodájára megjavult, és azóta még kicsit kevesebbet is fogyaszt. - - Legújabb, olyan 100000 környékén a turbó csapágyas kezdett lenni (hangosodott), Petrányiék nem voltak hajlandók kicserélni (a fél motorra adtak ajánlatot olyan 300000-ért), egy másik szervizben megoldották a problémát kb. harmadilyen pénzért (szintén márkaszerviz). - - 120000 fölött (aminek egy jó része Budapesti út volt) kezd kicsit hangossá válni a futómű, de még nem vészes. - - 160000 Nem jelent meg új hiba. Előreláthatólag még a 6. életévét is betölti, mire lecserélnénk. Válság van, ugye.

Ide hordtam szervizbe

Ford Petrányi 16. kerület, Elég korrektek, dehát márkaszervíz, ezért kicsit drága.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 165000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mondeo 1.8 Trend 2003 Következő autója? Mondeo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2007 (2007)

További ítéletek (83 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)