A LEGJOBB VÁLASZTÁS !!!
Szöveges ítélet
Eladtam az autómat és úgy érzem, hogy mindenképpen megérdemel itt egy értékelést !!!
2012 decemberében vásároltam 112000 km-rel. Céges autó volt a szervizelésről javításokról minden számla rendelkezésre állt. Addig el sem mentünk megnézni amíg a tulajdonos nem küldte el ezeket e-mailben. Kiderült, hogy a futásteljesítménye nagy hányadát autópályán tette meg. Ennek örültem, viszont a hazaúton már az autópályán zúgott a hátulja, amitől kivert a víz, mert azt hittem csapágyas. Aztán a Mondeo.hu-n felvilágosítottak, hogy aggodalomra nincs ok, csak a gumik vannak rosszul kopva a sok autópályás használattól, ami az azonnali téli gumira váltással be is igazolódott. Ezután a napi használat során folyamatosan bizonyította, hogy nagyon megérte az árát, pedig egy autószerelő ismerősöm fogta a fejét amikor meglátta. Elmondása szerint van olyan kuncsaftja aki már 1 milliót költött a motorjára, de még mindig nem jó. Szerencsére nekem a motorjával semmilyen problémám nem volt. Egyszer volt egy fedkomp letiltás amire azt mondták a szervizben, hogy fedkomp csere, de némi kutakodás után kiderült, hogy csak a motortérben szakadt el valami szenzornak a vezetéke. Egyébként a felső burkolat nélkül a motort csak akkor láttam amikor az eladásnál levették az állapotfelmérés részeként.
2014 januárjában a bal elejéből valami kopogás volt hallható. Elvittem szervizbe, ahol megállapították, hogy első teleszkóp csere szükséges, ez 66000 ft-ban fájt természetesen 2 db. Egyébként a 20000 km-es szerviz intervallumot mindig betartottuk a szükséges dolgokat mindig megkapta. A szervizköltsége 47000ft környékén mozgott alapesetben. Ettől eltérés fékbetét cserénél volt, akkor kb. 60000 ft környékén volt, de itt pontos összegre nem emlékszem.
Az eladása előtt néhány hónappal nehezen indult ami kissé megijesztett, de egy szerviz látogatás után kiderült, hogy akkucsere 27000 ft-ért. Onnantól ismét hibátlan indulás.
Összességében azt tudom mondani, hogy a családunkat a megtett 67000 km alatt teljesen kiszolgálta. Kényelmes, a fogyasztása baráti, természetesen vannak jobbak és rosszabbak is a piacon. Azonban viszonylag jó áron, kis fenntartási költségekkel üzemeltethető, a nagy márkáktól lényegesen költséghatékonyabb, mondhatni olcsóbban biztosít, valamivel szerényebb luxust. Valószínűleg aki a felső kategóriához szokott az nem tartja komoly autónak, de én akkor is imádtam. Mindenkinek jó szívvel ajánlom, természetesen csak megbízható forrásból ellenőrzött kilométerrel és akkor nem lesz csalódás.
Hibalista
- 2 db első teleszkóp 66000 Ft, a motortérben valami szenzor vezetéke 15000 ft a rádiókód lekérésével együtt, akkumulátor 27000 ft.
Ide hordtam szervizbe
SAT kft. Sátoraljaújhely
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 112000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 67000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | MONDEO MKII. | Következő autója? | FORD MONDEO MKV. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |
