A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 2.0 TDCI Ghia 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vegyétek és szeressétek, hosszútávú kapcsolat

Szöveges ítélet

Tavaj ősszel cseréltem le Audi A4-esemet, mindenki hülyének nézett, dehát kellet egy nagy auto. Na ez az. Combi, lehajtható ülések (elég egyértelmű), hatalmas rakodó tér. Az ülések oldaltartása kiváló, ehhez jön még a remek futómű, ugyan a sportos vezetés hamar szétnyírja a lengés csillapítót. A motor ugyan hidegen egy kicsit hangos, de ha egyszer felmelegszik, halkabb egy benzinesnél. A teljesítményről meg ne is beszéljünk. Az én álmom egy 136 lovas volt és úgy is lett. Na persze egyes-kettesbe ne várjunk benzineshez hasonló pörgést, de harmadiktól iszonyatosan húzza a csaknem két tonnás kasznit. 90-nél egy ötödik és meg sem áll 180-190-ig, ahol még nincs vége. Sikerült majdnem 220-ig kipörgetni (gyárilag max. 215, úgyhogy stimmel). És mindezt 7 literes átlaggal, ami télen néha felmegy 8-8.2-ig, de nyáron visszaesett már 6.3-ra is, ami persze a vezetési stílusunktól is függ. Hát elmondhatom, hogy nekem igencsak ólmozottak a lábaim, ráadásul sokat járok hegyek között, ahol abszolút ki lehet használni mind a motort, mind a futóművet.

Néhány hátrány: a xenon nagyon lehord, amin persze lehet állítani. Az automata klíma elég faramuci, nem mindig azt nyújtja amit szeretnénk, de legalább a teljesítményből nem vesz vissza. A váltó néha akadozik, traktoros, de ez is szokható. Hideg motornál eléggé zörgős. Az audi után keménynek tűnik a szervó.

Bárkinek ajánlhatom.

Az előzőekhez képest eltelt kb. 1,5 év. Nem változtatok az álláspontomon, a Mondeo még mindig jó autó. Azóta a km számláló megüti a 190.000-et. Annyit azért be kell vallanom, hogy 160.000 környékén elszállt az egyik befecskendező, amit egy az egyben cserélni kell, a költsége kb. 120.000 Ft. Sebaj, ha minden hónapban félretesszük azt a pénzt, amennyit egy Citroenre költenünk kéne, még spórolunk is!

Hibalista

- Légkondi szíj, hátsó lengés-csilu, 160.000 km-nél befecskendező a 4. hengernél

Ide hordtam szervizbe

Ismerős

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? A4 1.6 Következő autója? Majd ami tetszik, mint p.l.: Mondeo, az új.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)