tönkre akarom tenni.. és nem megy..
Szöveges ítélet
munkára vettem 3.5 éve.. tényleg ütni vágni, első amit megnéztem elhoztam, motor jár oké. 1m ft-ba került..
Gyakorlatilag ölöm.. Nem direkt, munkára használom rohanok sok rövid táv, ami a csövön kifér, a szerviztapasztalatba nem irtam bele hogy a beletett 61e km alatt,árokba beleborultam összetörtek a felnik, hidegen padlógáz, 180nál pl gyorsan bemelegszik a motor...
Azt megy..
Amikor megvettem pár hét mulva autópályán 160 alá nem volt szabad menni mert az ecu letiltott, porlasztó csere.. 2-t ujitattam fel az volt teljesen rossz, a másik kettő is a halálán volt.. De nem csináltam vele semmit mert a szakszeru javítás drága, igy 2-t felujittattam csak elmegy valameddig.. Hát el ám ! 55e ft volt munkadijal együtt 2 nap azóta közel 60e kmt billentettem bele, problémamentes..
ekkor volt benne kb 170e km.
Azóta volt görgő csere, languna generátor szabadonfutot kapott és semmi baja, de ezt rá kell költeni széria hiba.
4 lengéscsillapitot cseréltem mert kicsit bologatott engem zavart de még határértéken volt.
termosztátház most behalt,a fele hutoviz elfolyt de 180 felett mentem vele tartóasan ezt is kibirta.
Nem azt mondom hogy a 61e km alatt nem költöttem rá 200e ft ot de 1 milliért vettem egy ujonnan 7-8 milliós autot, hát ez ezért ennyit tud. El kell fogadni hogy nagy farokkal verni a csalánt költségesebb, senki se várjon 1 literes suzuki swift fenntartási költséget egy ilyen kaliberű autótól.
De öltem.. amikor széttört a felni mert átrepultem vele egy padkán akkor tönkrement a kerékcsapágy.. 16e ft volt, 4 e ft a csere, hát 20 centis padkán át orral beleállni egy árokba ez ilyen.
fogyasztása 5 litertől 10 ig terjed, 5 liter amikor haver kölcsönkérte, alattam 7 és a 10 a normális.
Gyakorlatilag mivel számomra nem fontos autó, (600 kilo burkolólapot belepakolok szegénybe huzza az alját a földön de erre tartom) nem vigyázok rá..
Mégis.. birja.. félelmetes hogy mennyit.. Ha teljesen vége lesz árokba boritom, és veszek egy ujabb modellt, de kb ennyiért, mert nekem arra kell hogy legyen egy autó amit nem féltek.
Amit ez kibirt, amilyen alacsony fogyasztással, gyakorlatilag főnyeremény..
Ezeket ugy irom hogy a totalcar szerinti 10 legjobb automárkából 2 is van a tulajdonomban.. Azokra vigyázok... erre nem... De ezt imádom, mert egy tank. :)
Hibalista
- 2 befecskendező szelep (a másik 2 is halálán van) 55e ft munkadijjal - 4 lengéscsillapitó csere, 65e ft munkadijjal - termosztát ház nem birta a meleg vizet, 7500 ft alkatrész, plusz munka plusz 11 liter fagyálló - szij görgők csere, 70e ft ebben a laguna szabadonfutó is benne volt. - - 1 kerékcsapágy.. 16e ft körül - most 1 kipuff tartó gumi 600 ft ért.. - Hátsó fékcső 1100 ft. - Kormányszervó nyomócső szétrobbant, 8000 ft volt szervofolyadékkal együtt. - - De 10e kmenként olajcsere, néha sűrűbben is. Tankolni bárhol tankolok, egyszer kapott benzint véletlen, de azt is kibirta :) - - Ami annak tudható be hogy állatkodom vele: - 2 felni, 3 garnitura gumi de már a 4. is a végét járja, 2 garnitura fékbetét 1 garnitura féktárcsa.
Ide hordtam szervizbe
ismerős szerelő szereli. Nem egy bonyolult autó.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 168000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 61000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.8/10) |
