Tökös társ minden célra
Szöveges ítélet
Korábban is ugyanilyenem volt, csak 2003-as kiadásban. Azóta a típus nagyon kiforrott lett, megbízható, sportos-elegáns - néhány apró hibától eltekintve a mezony legjobb ár-érték arányát felmutató tagja.
Ami jobb lett a 2005-ös modellen:
- klíma könnyen szabályozható, jól kezelheto és megbízhatóan tartja a kívánt hofokot
- szép és igényes lett az új bor-fa kombinációjú Ghia belso
- gyönyöru lett az új hátsó lámpával, lökhárítóval és króm csomaggal ékesítve
- a Sony hifivel szerelt modellek hangtechnikája pazar
Amik maradtak bosszantani:
- hosszú menet alatt felkeményedo kuplung
- változó intenzitassal dolgozó fék
- hangos futómu és motor
- nagy sebességnél rántással kapcsoló klíma-kuplung
- csattogó hajtáslánc (6 seb. valtó)
- esoerzekelo pillanatnyi hangulata fuggvenyeben reagal...
- gyárilag ferdén álló kormánykerék (futomuallitassal orvosolando)
- paraszt tetoantenna egy igényes kis cápauszony helyett
- olcsó hatású ezüst rács az elso lökhárítóban
Erdekesseg: a hivatalos Ford oldalon ennel a felszereltsegnel az ulesfutes szeriatartozek. A leszalliott autobol ennek dacara ez az opcio hianyzott. Atvetelkor ezt azonnal jeleztem amire a valasz a kovetkezo volt: - Az internetes oldalon ott van aprobetuvel, hogy nem vallalunk felelosseget az ott kozolt adatok ervenyessegeert...sajnaljuk! (???)
Bo masfel evesen beleugrott 120 ezer kilometer...igy megvaltunk egymastol. Az auto tokeletes muszaki es belso esztetikai allapotban erte meg ezt a futasteljesitmenyt. Egyedul a kulsejet erheti kritika a gyenge lakkozas-(fenyezes?) miatt. Sajnos a sok gepi automoso megtette hatasat a fekete szinu kasznin. A karosszeria elemek elein a fenyezes latvanyosan elkopott, lemattult. Ehhez meg a kocsi oldalan, ajtajain nehany kellemes belenyitas tarsult, ami sajnos elkerulhetetlen cora/tesco/auchanos hetvegek alkalmaval...
Resume: batran ajanlom barkinek ezt a tipust, hasznaltan is - bar keringenek legendak a magasnyomasu dizel befecskendezo 150ezer km koruli behalalozasarol, ami viszont horror koltseggel orvosolhato csak.
Hibalista
- generátor 1 hetes korában (gariban cserelve)
- klima utaster szenzora (gariban cserelve) 20e km-nel
- valto tarto bak (gariban cserelve) 50e km-nel
- rangatas miatt szoftverfrissites 60e km-nel
- kuplung szerkezet, kinyomocsapagy (gariban cserelve) 80e km-nel
-
-
Ide hordtam szervizbe
Békéscsabai Ford, AutoFort - Bp.
Kanizsa Auto - Nagykanizsa
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Auto Fort - felkeszuletlenek, flegmak. Nem tudnak egy 5 perces muszeres vizsgalatot elvegezni, arra hivatkozva, hogy szabadsagon az egyetlen ember aki ert hozza... (2hetes auton, amikor vilagit a "motorhiba" visszajelzo)
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Mondeo | Következő autója? | Subaru Impreza WRX STi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
