A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 2.0TDCI Ghia Turnier 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

szerelem első látásra, majd hidegzuhany

Szöveges ítélet

kipróbáltam egy 130 lovas tdci-t, és leesett azállam. hihetetlenül megy, kegyetlen nyomatéka van, nekem mindenképpen kellett egy ilyen. ismerőstől vettem az autót. magyarországi, végig szervízkönyves (én is végig vezettem. az első hetek "hisztijeit" leszámítva nem volt vele gondom komoly gondom, nem hagyott ott soha. a végig vezetett szervízkönyv ellenére sopronban az ajtórozsdásodást nem voltak hajlandók garanciában javítani, a 12 éves átrozsdásodási garancia ellenére. (az elbírálásra is kb fél évet kellett várni, mire kinyögték, hogy bocsika, nem csinálják meg...) ugyanezt szombathelyen simán elintézték.

Hibalista

- mindjárt az első héten villogó izzításjelző-ezzel egyidőben szívódízel üzemmód. nyelv zsibbad, elsápad, élet lepereg...
- a szervíz azt monta, porlasztócsúcs... rossz üzemanyag miatt, gyönge 100.000 ft javítás. (első és utolsó tankolásom egy magyar kúton volt)
- egy hétre rá ugyanez a jelenség. ismét szervíz, most egy másik p.csúcsra mutattak rá, de azt nem engedtem kicserélni. a szerelő erősködött, hogy nem elég programozni, majd meglátom, egy hét múlva megint ott ácsorgok az ajtajukban.
- gondoltam mindegy, próba szerencse. ezután elmentem az autóval 100000 km-t p.csúcs hiba nélkül...ezután kizárólag ausztriában tankoltam, csakis prémium üzemanyagot.
- az elejétől fogva néha nem gyújtott be a jobb oldali xenon, de nem nagyon foglalkoztam vele, mert másodikra-harmadikra általában begyújtott.
- egyszer megadta magát a bal xenon vezérlő (80.000.-) ezzel egyszerre megjavíttattam a jobb oldali, néha be-nem gyújtó cuccot ai, amiért a begyújtó trafó volt ludas, ez 20.000.-ft-ba került.
- kirepedt a turbócső (szereléssel 17.000ft)
- 5 évesen rohadnak az ajtók belső sarkai. 5 és fél évesen garanciában javítva, -köszönet Frank Szabolcsnak a szombathelyi szervizfőnöknek
- gumicsillapítású főtengely-ékszíjtárcsa, valamint szíjfeszítő, vezetőgörgők, és persze szíj cseréje 180.000km-nél,(kb 70.000-ft)
- komplett kuplung csere 186.000km-nél 205.000-Ft

Ide hordtam szervizbe

For-Top Sopron. nagyon segítőkészek....

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Ford Strauss Szombathely

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 84000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 103000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 620SDI Következő autója?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)