Szartalicska!
Szöveges ítélet
Az autót 3éve vettem 66000km-rel.Szép forma,óriási csomagtartó.3éve használom,kényelmes,és a motorja is elég jónak tűnt.Pörgős,6literes fogyasztás...stb. 2év után jött az első probléma:
generátor megadta magát,felújítás plusz szerelés 65000ft.Két hónappal később kettős tömegű lendkerék kuplunggal együtt.Ez már egy picit drágább móka volt.Kb.270000ft.3hónap múlva elrepedt a hengerfej,csak javítás(nem csere)plusz tömítések,plusz munkadíj,Újabb 150000ft.Újabb 3hónap múlva porlasztócsúcsok is beadták a kulcsot....1db új porlasztócsúcs kb.:110000ft,és természetesen 4db kell belőle.Ezért jött a felújítás,210000ft volt a 4db,de csak úgy adnak garanciát ha az üzemanyag pumpát is felújítatta az ember a porlasztócsúcsokkal együtt.Ez Újabb 135000ft volt,plusz szerelő munkadíja,tömítések stb. 65000ft.Két hónap múlva kormánymű is bekrepált...Felújítás plusz szerelő újabb 85000ft.
Tehát összegezve a dolgot.SOHA TÖBBET FORD MONDEO 2.0Tdci!!!!!!!!
Az utolsó évben körülbelül 1milliót költötten rá,úgy hogy a munkákat nem Ford szervízben csináltattam,így még minimum 300-400ezer forintot megspóroltam.Most az autó értéke maximum 1,3-1,4m.Nem ajánlom senkinek!!!Ez a 2.0Tdci 130Le Dízel modell egy nagy SZAR!!!Sajnos.
Hibalista
- Kettős tömegű lendkerék,kuplung,porlasztócsúcsok,üzemanyagpumpa,hengerfej,kormánymű....
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 66000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 206Hdi | Következő autója? | C5 2.0Hdi |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.7/10) |
