REAKCIO a szurkekombik c. cikkre
Szöveges ítélet
Bocs, de cseh billentyuzeten irok es asszem csak az adminnak szabad installalni.
A cikkrol csak annyit, hogy szerintem az a Mondeo 2003 elotti lehet, mert 2003-tol mar tobbnyire fejszliftes verziok futottak, amiket a szogletes elso kodlampakrol a legkonnyebb felismerni PONT
A kocsi GER-bol lett importalva, 2.5 evesen volt benne 124000Km(papirral alatamasztva), 2003as faceliftes. Szoval futott eleg sokat, de tuti allapotu volt kivul-belul. Van benne minden(navi is, ami itthon nem mukodikk) a bor foteleken kivul.
Nemsokkal a papirozas utan bemondta az unalmast a kormanyszervo olajpumpedlije (nem ismerem a szekterminologiat) - csere kb 80000Ft. Kb 20000Km (osszesen 140-150e korul) utan cserelve voltak az elso fekbetetek meg ha jol emlekszem, akkor a tarcsak is. Kb 200e futott Km utan voltak cserelve az elso lengescsillapitok. Ezeken kivul a kocsit csak inditani meg dolgleszteni kellett, pedig minden nap fut par szaz Km-t, szinte egesz nap uton van.
Ami a menetteljesitmenyeket illeti, szerintem a 115LE nem tul sok, de elegendo, ha az ember nem sokat Autobahn-ol es tudja tartani a draga disel elegetesevel szerzett lenduletet(szoval nem ´faláb´ ..elnezest a kifejezesert).
Az uttartasa szerintem a legjobb(ak koze tartozik) a maga kategoriajaban(persze 2003as gepekrol beszelek)...talan a Honda Accord jobb, de olyat meg nem vezettem.
Foleg orszaguton hasznalom. A menettempot ugy karakerizalnam, hogy nincs konkurencia, legalabbis a 2003 evjaratbol, termeszetesen a magasabb kategoriakon es nehany ongyilkosjelolt Golf2 GTi pilotan kivul. A 120-130Km/h teljesen kenyelmes utazotempo a felvideki, magyarhoz hasonloan, szar orszagutakon. A fogyasztas 6.5 liter.
A helykinalat pedig egyszeruen qrva jo! Mindenki es minden kenyelmesen elfer..minden befer vazze!
Egy szo mint 100, mindenkinek batran ajanlom, aki nagy, kenyelmes, gyors kocsit keres. JA!?, hogy nics olyan presztizse, mint egy VWnek? hahaha....erre semmi mas nem tor ki belolem az oriasi hahotan kivul!
Aki azert vesz autot, hogy hasznalja-kihasznalja es szeresse az nem az arcsokkenessel fog szarakodni.
Most 255000Km-nel tartunk es a kinyomocsapagy mar kezd rakoncatlankodni, meg a hatulso lengescsillapitokat is cserelni kell(lassul a kanyartempo ;-) ), kicsereljuk es remelhetoleg meg sok kilometeren at szaguldhatunk el rohogve az autosok tulnyomo tobbsege mellett...persze !mindig! odafigyelve magunk es masok biztonsagara.
Csao
Hibalista
- kormanyszervo olajpumpaja - csere 80000Ft
- elso fekbetetek (fektarcsak-nemtom)
- elso lengescsillapitok
- 4-5 izzocsere
- a klima utantoltes minden nyar elott - aprópénz
- olaj + filterek csereje minden 10000Km utan
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 124000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Octavia | Következő autója? | szeretnek egy olaszt..szivvel, lélekkel |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
