OSZTÁLYZAT: 5-ÖS ALÁ
Szöveges ítélet
7 HÓNAPJA VETTÜK, ELŐTTE VOLT MÁR 3 IS, DÍZELEK, AZ NEM KELL TÖBBET, 150E VALÓS KILOMÉTER UTÁN JÖNNEK A BAJAI, EZ A BENZINES A LEGJOBB MOTOR, AMIT CSINÁLTAK. A CHIO WOLF CÉGES AUTÓJA VOLT, VAGYIS MINDIG MINDENT MEGCSINÁLTAK RAJTA (AMIT NEM KELL, AZT IS GONDOLOM), ÍGY 234000KM-EL SZINTE ÚJSZERŰ AUTÓT VETTEM. NEM BÁNTAM MEG, VAN BENNE ELSŐ SZÉLVÉDŐ FŰTÉS, ESP, TEMPOMAT..., MINDEN AMI KELL. SÖTÉTKÉK, ÉVENTE EGYSZER SZÉP. ISMERTEM MÁR KORÁBBAN IS, VAN IS A CSALÁDBAN. MIVEL VOLT ELŐTTE NEM 1 CITROEN C5-ÖM, A KÉNYELEM HIÁNYZIK, A RUGÓZÁS KICSIT FESZES, AKAR A FENE GYORSAN KANYARODNI, SZAR MAGYAR UTAKON. UTASTÉR TÁGAS, MINDEN ÚGY MŰKÖDIK, MINT ÚJ KORÁBAN, HIFI NAGYON JÓL SZÓL. A VEZETÉSI ÉLMÉNY SZUPER, VÁLTÓNAK EGY BAJA VAN, NEM TALÁLOM A HATODIKAT, AMÚGY MINTASZERŰ, MOTOR NAGYON ERŐS (A FRANCIA 2LITERES MINTHA FELE VOLNA), JÁRÁSA SIMA, DINAMÓ SZERŰ HANGJA SPORTOS ÉRZÉST AD, DE CSENDES. A FOGYASZTÁSA: NYÁRON ÉS ÖSSZEL 7,5 (SOK VÁROS, SOK ÍNDÍTGATÁS, HIDEG MOTOR, KLÍMA) TÉLEN FÖLMENT 8,5-RE, DE -10FOK ÉS 2KM-ES TÁVON!!, VÁROSBAN NEM TUDOM KIA AZ AZ ÁLLAT, AKI MEG TUD VELE 10-12-ŐT ETETNI, ÉN NEM TUDOK, PEDIG NYOMOGATOM, MERT JÓL MEGY. ORSZÁGÚT 6,5, SZAR GYERTYÁVAL, 240E KM UTÁN. MEG KÉNE TANULNI VEZETNI! NAGYON JÓL ÖSSZE VAN RAKVA, KÁTYÚN TOMPA PUFFANÁS 16-OS KERÉKKEL, SEMMI NEM ZÖRÖG, SÍRI CSÖND, ÉS 241E KM VAN BENNE. EZT A CITROENESEK TANULHATNÁK MEG. IGAZ EZ NEM VOLT MÉG TÖRVE. KORMÁNYZÁS MINTASZERŰ, NAGYON ÉLVEZETES A VEZETÉSE, SOSE EGYEN ROSSZABB KOCSIM, DE AZÉRT VAN KONSTRUKCIÓS HIBÁJA, RÁADÁSUL PITIÁNER DOLGOK, DE NEM JAVÍTHATÓK VAGY MÓDOSÍTHATÓK.
AMI ROSSZ: KOMBIKHOZ SZOKTAM, A CSOMAGTARTÓ MÉG 5 AJTÓSKÉNT IS KORLÁTOZOTT, NEKEM. AZ ÜLÉSDÖNTÉS NEVETSÉGES, MINEK OSZTOTT A TÁMLA, HA AZ ÜLŐLAP NEM, HÜLYE NÉMETEK, NAGYON HÜLYE NÉMETEK! AZ ÖVCSAT NEM HAJTHATÓ LE, ÍGY A LEERŐSZAKOLT HÁTTÁMLA SZIVACSÁT ÖRÖKRE MEGNYOMORÍTJA, NAGYON HÜLYE NÉMETEK! (TANULHATNÁNAK A C5-TŐL). EGY KÉMIATANÁR SEM ÁRTANA, AKI ELMAGYARÁZNÁ, HOGYAN LEHET KORRÓZIÓMENTES KAROSSZÉRIÁT CSINÁLNI, PEDIG GYÁRI FÉNYEZÉSŰ, MINDEN AJTÓ ELSŐ SARKA ROZSDÁS, DÍSZLÉCEK ALATT HÓLYAGOK. TANULHATNÁNAK A CITROENTŐL!!! 197CM VAGYOK A KÖZÉPKONZOL ZAVAR, NYOMJA A LÁBAM, REMÉLEM GYÁRTANAK EGYSZER KÖZÉPKONZOL NÉLKÜLI NEM EGYTERŰT. TÁROLÓHELY NINCS, ÍGY AZTÁN NEM ZÖRÖG SEMMI. ERGONÓMIA NAGYON OK, DE AZ ANYJÁT A FEKETE PLÜSS KITALÁLÓJÁNAK.
EGYENLŐRE ENNYI, SZERINTEM EZ EGY NAGYON JÓ AUTÓ, EZZEL A MOTORRAL KELL VENNI, NEM KELL A KILOMÉTERTŐL FÉLNI, HA KARBAN VOLT TARTVA.
Hibalista
- szepelfedéltömítést kellett cserélni, maximum fölött volt az olaj és csöpögött, a gyertyákat is cseréltem (ez kopó alkatrész), azóta pöccre indul és nem rángat alacsony fordulaton, CSAK GYÁRIT, SEMMI MÁST NEM SZABAD BELE RAKNI!!!
Ide hordtam szervizbe
A KOLLÉGÁIM, AUTÓSZALONBA DOLGOZOM
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 234000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | C5 KOMBI 2,016V | Következő autója? | VEL SATIS |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
