A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 1.8 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Nem tökéletes de teszi a dolgát

Szöveges ítélet

Alapvetően megbízható, nem nagy fogyasztású, olcsón fenntartható nagy autó. Szívből soha, de ésszel nagyon szeretem, még soha nem volt ilyen jó és sokoldalúan kihasználható kocsim, amelyik teszi a dolgát bármilyen körülmények között. Az útfekvése kitűnő, motorja nem rossz, remek a váltója és nagyon el vannak találva a fokozatok. Ami kell az van benne, aminek működnie kell az működik is. Egy kicsit zajos, itt-ott kompromisszumot kell kötni a kényelemmel, lehetne nagyobb a tankja. Egy-két tipushibán kívül nem sok gond van vele, nekem bevált.

Hibalista

- - Klíma vezérlés konzol 2 hónap után, garanciálisan cserélve új típusra - - 2.5 év - Madárszar lemarta a festéket a tetőn a fémig és belemart az acélba is. Ford úgynevezett nem galvanizált brown plate-et használ bizonyos helyeken. Ez azt jelenti, hogy a festékréteg a kizárólagos korrózió elleni védelem. Emiatt a korrózió garancia is módosított, csak belülről kifele 10év, kívülről befele nem. Na igen, ezért olcsóbb a Mondeó. A fényezés egyébként sem a Ford erőssége. A tető kezelve, vastagon szépen lakkozva, hiba alig látszik, de eltüntetni nem lehet. - - Első szélvédő mindkét oldali beázás 3 év, 80000. Ford szériahiba, kirohad a szivacs a kábelek körül az utasoldalon, a vezetőoldalon meg a szélvédőfűtéskábel körül. Hihetetlen, de nem garanciális. 'Szerencsére' kaptam 1 követ ugyanakkor, szélvédőcsere közben kiöntötték a kábel környékét tömítőanyaggal. Kaptam rá örök garanciát (nem a Fordtól). - - Klíma kilyukadt, javítható, de a kocsi legmélyéről kell kibányászni. Többnapos meló. Utána ugyancsak többnapos meló a klímakuplung vagy mi beállítása. Drága volt a munkadíj - nagyon. - - 125000 egyik első kerékcsapágy feladta, első féktárcsák is csere mert a fékpofa elkopott és fém a fémen érintkezett. - - 160000 gyujtótekercs csere - check engine. Tekercs+kábelek jó drágák. - - Megjegyzem, 150000 óta 1.5 fordulat helyett 3 fordulatot kell indítózni hogy beinduljon. Ezt már láttam máshol is leírva mint Ford sajátosság.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Nubira II Következő autója? Mondeo vagy Mustang
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)