megy megy, de annyit eszik mint 5 kamion.....
Szöveges ítélet
FIGYELEM! A most következő ítéletet a saját kocsimról írom, és én is többek közt itteni ítéletek alapján döntöttem mellette, és megbántam.
Olcsó, jó fogyasztású dízelt kerestem, nem 1.5 szívót, hanem olyat ami azért megy is. Passat 4 TDI, és Mondeo mk3 Di -re szűkült le a keresésem anyagi korlátok miatt. Hát jobban tettem volna ha az előbbit veszem kicsit több pénzért, ez ugyan is.... Aki komolyabb középkategóriás kocsira vágyik az felejtse el!!! Volt pár autóm, tudom mihez hasonlítani. Ennek a menet tulajdonságait, úttartás, rugózás, kanyarodás stb., kábé egy G Astráéhoz tudom hasonlítani, jó esetben. A motor nagyon jól húz, (410nm-es dízel bmw ből ültem át bele és még ennek ellenére is jónak találom), 116 le 280 nm, 1700as fordulatról kilő mint az ágyúgolyó, DE, qurvára nem fogyaszt keveset mint egy ilyen kategóriás dízelnek kéne, annó itt olvasott ítéletek alapján 6 körül?? hát én 7 alá nem tudtam vinni úgy hogy 2 ezernél feljebb nem szoktam pörgetni, és másfél centire nyomom a gázt legmélyebben.. ha meg nyomom neki akkor 8+.. szóval szar a fogyasztása, az előtte lévő 530D-m másféllel evett többet, (gyengébbek kedvéért 3000ccm, és automata volt..)
Komfortra sokat nem mondanék mert az enyém full fapados, egy manuál klíma van benne meg 4 villanyablak, ablakmellé szóló helyek, és forgatható kormány. A futóműve az szintén no komment, semmi út hibát nem nyel el, pattog mint kecske sz@r a deszkán. Talán a fos anyagból tekert rúgók az okai, amik szeretnek idők múlásával rövidülni szépen, úgy hogy ropog el felé szép lassan a vége. A hangja mint egy Transit-nak, nem csoda, ugyan az a blokk. Összefoglalva: nekem arra kellett hogy el vigyen A-ból B-be, erre jó, de közelébe sem jöhet a középkategóriához mint fogalomhoz. Amint lesz pénzem normális autóra, eladom a picsába. Hogy hasznosabbat is írjak, ha mégis ez kell akkor a TDCI-t kerüld csúcshibájuk miatt, mint az összes többi benzinest is, az 1.8 nak vezérlés gondja van, a 2.0 esek gyűrű betapadás miatt eszik az olajat mint állat, kettő ismerősöm szopik az utóbbi kettővel, a tdci meg köztudott tény. Alkatrész árak az egekben, bontottan viszont fillérekért van hozzá minden, hála az angol kutyák által leélt, idekerült bontott szarok tönkelegének. Ennyit hát erről a csodavasról.
Hibalista
- Üzemanyag rendszer dugulása, nem feltétlen az autó hibája, lehet hogy az előző tulaj húggyal járt vele. Rúgók törnek mint a ropi, féltengely csukló kissé alulméretezett és a nyomaték megöli. Nekem más nem volt vele... idáig...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 240000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | e39 530d | Következő autója? | e60 25d vagy 30d |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
