Megízható költségtakarékos
Szöveges ítélet
A Focus után gondoltam kellene egy komolyabb kombi. Akitől vettem éppen nem tudta már a részleteit fizetni, úgyhogy a bankkal kellett először rendezni a dolgot. A legfontosabb : soha nem hagyott cserben. Még akkor sem amikor Németországban sikerült 18 l gázolajra 40 l benzint tankolni. Elgyengült, de kiköpte, a következő tankolásnál már nem is tudott róla. Nem kellett szervízbe bevinni. Nagy kényelmes jóindulatú bálna. A hosszú szakaszokon a tempomat elengedhetetlen. Kapott egy bleutouth kihangosítót kész az utazó iroda. A kilómétere nem volt valós a vásárláskor csak késöbb jöttünk rá, az egyik olajcsere alkalmával. Kb 65000 km lett visszatekerve. A mai napig nem fogyaszt egy csepp motorolajat sem. Fontos, hogy ezt az autót senki nem irigyli - pedig ha tudnák, és senki nem akarja ellopni.
Gyenge pontjai is vannak az autónak. A motorja azért lehetne csendesebb is, illetve megpakolva + klima azért a 115 LE nem annyira virgonc. Tökéletes autó, ha az embernek a helyváltozatás és a költség a legfontosabb az utakon nem a kivagyiság. Szervítapasztalat: úgy tünik a Ford márkaszervízben általában azok az árak vannak eredetiben, mint máshol útángyártottban. Alvázszám alapján soha nem tévedtek. Viszont a szervíz a időszüke miatt nem ott volt, mert bajos lett volna vasárnap vagy éjjel 11-kor olajat cserélni. Van aki ezt is bevállalja.
Hibalista
- vízpumpa, lengőkar , lengéscsillapító, stabilizátor, útviszonyoknak köszönhető hibák, elektromos ülésmagasság állítás- fogaskerék
Ide hordtam szervizbe
Kaizinger Bt- Győr
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 105000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 155000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Focus 1.8 TD | Következő autója? | Ford Mondeo 2.2 TDCI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
