Megfelel? autó minden feladatra....
Szöveges ítélet
Volt már korábban Mondeóm, de az 1,8-as benzines volt (1998). Sohasem fordult el? semmilyen probléma, pedig 150e km-ert vezettem. A design nem volt túl vonzó, de ronda sem. A fogyasztása 8 l alatt volt, bár én közismerten megfontolt vezet? vagyok (mindenki az én használt autómat akarja megvenni...).
Az új TDCI a korábbi modellek benzineseit?l fényévekkel húzott el. A 2004-es modelfrissíés után a GHIA változat nagyon szép lett a bels? és küls? megjelenítését tekintve is. A nyomaték valóban nagyon imponáló, meglehet?sen nagy biztonsági tartalékkal rendelkezik azokban a helyezetekben, amikor erre valóban szükség van.(Most nem azokra gondolok, akiknek 7,5 l fogyaszt, mert nem tudnak betelni a nyomatékkal és állandóan nyomják...) Nekem nyáron 5,8 télen 6,1 az átlagfogyasztásom, de emlékeim szerint nem mentem még 150-nél gyorsabban (sajna szabálykövet? vagyok...) és a városban sem nagyon pörgetem. 6. sebességben 140-nél kb, 2350-es a fordulatszám (!), és általában 1500-tól megbízhatóan húz az autó. Az egyetlen nekem bosszúságot okozó negatívum az, hogy a csomagtartóban nincs bels? fogó, ami télen nagyon hiányzik, illetve eszembe jutott még egy: télen viszonylag nehezen melegszik üzemi h?fokra a motor.
Hibalista
- Csak apró garanciális problémák fordultak el? 1,5 évesen. Pl. utastérben a bal oldali légbeöml? nem látható m?anyag toldaléka kicsúszott, ezért ott nem áramlott leveg?,illetve, jobb hátsó ajtó kéder gumi ragasztása egy kb. 5 cm-es szakszon "elpárolgott", ezért mosáskor néha beázott.
Ide hordtam szervizbe
Auto Fort, Váci út.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 49000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | SAAB 95 2,0 ecoturbo | Következő autója? | Majd meglátom két év múlva |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
