A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Mondeo (2000-2006)

Mondeo 2,2 TDCI Ghia Executive 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Megengedhető luxus

Szöveges ítélet

Legalább az első autóját szeresse az ember :)
Ezért nézzétek el az elfogultságomat :)
Ez a típusú Mondeo már régóta szívem csücske volt, ezért is döntöttem mellette. A másik fő indok, hogy viszonylag sokat megyek vele hosszú távokon (fél év alatt ~22000 km) ezért szükségem volt egy megbízható kényelmes autóra. Ha már 8-10 órát ücsörögsz az autóban hetente, akkor az legyen kényelmes.. ;)
Teljesítmény:
Egyszerűen lehengerlő, még mindíg szoknom kell, hogy igen, nyugodtan belevághatok az előzésbe, mert biztonságosan be tudom fejezni... :)
Visszakapcsolgatni autópályán felesleges(6.-ban 100km/h-tól kezdve húz a végtelenségig). Közúton is csak a biztonság kedvéért.

2010.07.12 23000km után:
Fogyasztás:
Személy szerint az alábbiakat mértem a megtett kilométerek alatt, ezek mind autópályás értékek:
100 km/h: nyár: 4,3 tél: 5,2
130 km/h: nyár: 5,5 tél: 6,2
~170 km/h: nyár: 6,7

Szervíz:
Eddig csak a kopó alkatrészeket kellett cserélni (fékek, gumi) valamint a rendszeres szervízeket végeztettem el az autón. Mindezeket egy magán autószerelőnél.
A nagy "porlasztó mumust" elkerülendő a rendszeresen ciklusonként cseréltetem a gázolajszűrőt is, de egyébként is Ausztriában tankolok ami a pénztárcán és a fogyasztáson is meglátszik.

Egyéb:
nagyon kényelmes (190cm magas vagyok és még így is elférnek mögöttem),
kellemes beltér (vaj színű bőr, feszes kényelmes ülések),
megfelelő méretű csomagtartó (sosem gondoltam volna, hogy egy cselló keresztbe befér. :) )

Egyelőre csak pozitívan tudok nyilatkozni, megérte a pénzét, nagyon meg vagyok vele elégedve. Csak tankolok és megyek...

Frissítés:
2011.09.30: 61000km után:
Egy hibája előjött, EGR szelep csere 100 eFt-ból megvolt. De javára legyen írva hogy nem hagyott ott, haza tudtam vele jönni.
Ezt leszámítva még mindig tartja magát a kijelentésem, csak tankolok és megyek.
A fogyasztás:
2010: 37000 Km-en 5,78
2011: 31000 Km-en 5,02

Frissítés:
2013.10.15: 115000km után:
Tolató lámpa kapcsóló tönkrement ezért elment a lámpa és a radar. Míg ki nem cseréltem rémálom volt minden tolatás (ilyesztő, hogy mennyire hozzászokik az ember a technikához, meg ugye ennek hiányában vajon észrevesz e a többi közlekedő). De kb 1,5 óra alatt baráti segítséggel otthon kicseréltem.
A kijelentés egyébként továbbra is tartja magát, csak tankolok és megyek.
Eddig 20e kilométerenként cseréltem az olajat de mostantól áttérek 15e-re egyébként semmi feltűnő olajfogyást nem produkál.
A fogyasztás:
2012: ~24500 Km-en 4,87
2013 eddig: 19500 5,22

Eddig beváltotta a hozzáfűzött reményeket, tökéletes autó hosszútávú autópályás utakra ha pedig az ember figyel a lábára akkor 5 alatti fogyasztással is simán el lehet vele menni.

Update 2014.08.15:
2014 januárban fura csörgés hallatszott kinyomott kuplungnál, úgyhogy elérkezett a kinyomócsapágy cseréje. Szétszedték és megállapították, hogy a kettős tömegű is hamarosan csereérett lesz szóval gondoltam ha már amúgyis darabjaiban az autó akkor mindjárt kicseréltetem azt is, legalább egy szétszedés munkadíját megspórolom.
Tehát kuplung szett + kettős tömegű lendkerék + kinyomócsapágy + csavarok, olaj stb csere (LUK alkatrészekből, mert a gyári is LUK) + munkadíj = ~350000.
Mindez kb. 240000 km-es óraállásnál.
Nem esett jól az összeg kifizetése, de tisztában voltam vele megvételkor (és bele is kalkuláltam), hogy ez 200000km felett bármikor előjöhet.
Ezen kívül csak helyzetjelző izzó cseréje volt.
Fogyasztás:
2013: 25460km-en 5,15

Hibalista

- - Helyzetjelző izzó (elöl + hátul) - - Bal első ködlámpa búra (egy kavicsnak köszönhetően ~12000 Ft) - - Ablaktörlő lapát (~7000 Ft) - - Fényszórómosó fedőlap (3800 Ft + fényezés) - - Fékbetétek elöl+hátul (~20000 Ft) - - EGR szelep csere + munkadíj (~70000 Ft + 30000 Ft) - - Update 2013.10.15: - - Tolató lámpa kapcsoló (~4800) kb 1,5 óra alatt cseréltem otthon - - Update 2014.08.25: - - kuplung szett + kettőstömegű lendkerék + kinyomócsapágy + csavarok, olaj stb csere (LUK alkatrészekből, mert a gyári is LUK) + munkadíj = ~350000. - - Féktárcsa elöl ~ 16000

Ide hordtam szervizbe

Szentendre - Geyer: Magán Nagyon korrekt, hozzáértő, gyors munkát végez. Rugalmas időpont egyeztetés.Ford Solymár: Az EGR szelep hibájára rájöttek és cserélték

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

J.Manhardt Ford szervíz Bécs: Ötletük sem volt, hogy mi lehet a gond (mint később kiderült EGR szelep probléma) de azért kitörölték a hibakódokat amiért 40 EUR-t számítottak fel, majd mehettem a rossz autómmal... szóval nem ajánlom.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 123000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 136000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Prius III
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Mondeo 2000 (2000 - 2006)

További ítéletek (380 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)