Megbízható, hűséges batár
Szöveges ítélet
Nagyon kényelmes és tágas, az enyém sedan változat volt, de a ledönthető üléseknek (is) hála nagyon jól pakolható. A csomagtartó egyébként alapállapotban is elég nagy. Elég dinamikusan lehetett menni ezzel az 1.8-as motorral is bár nyilván nem egy versenyautó volt. A fogyasztás városi (pesti) használatban is megállt 8.5 körül, országúton/autópályán kifejezetten jól evett. Az enyém nagyon megbízható volt, ahogy a hibalistából is látszik lényegében semmi fontos vagy drága nem romlott el rajta, és soha sehol sem hagyott ott. Ami bosszantó volt, hogy egy éve kb a két első ajtó alján és szélein (a fémre látszólag lényeges cél nélkül felvitt tömítőanyag-szerűség alól kiindulva) megjelent a rozsda. Bár nem vészes rohadás, célszerű minél hamarabb kijavíttatni. Ismerősöm hasonló évjáratú Ghia mondeoján ugyanúgy megjelent, gyaníthatóan típushiba. Egyébként elégedett voltam az autóval, igazán szerettem.
Hibalista
- Termosztátot kellett cserélni pár hónappal a megvétel után. 120000 km körül a jobb hátsó keréknél kellett cserélni szilentet, mert kopogni kezdett. Belül a kesztyűtartó fedelében szétment a "késleltető" szerkezet, de viszonylag egyszerűen és olcsón lehetett cserélni. Ezen kívül csak a szokásos olajcsere és kopó alkatrészek (fékbetét, féktárcsa).
Ide hordtam szervizbe
A fehérvári fordhoz vittem a 40 ezres szervízre de jól átvertek, szóval attól fogva egy kis szervizbe jártam.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 26000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Renault Clio | Következő autója? | Mazda 6 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
