Megbízható családtag
Szöveges ítélet
Az el?z? kocsim is 5 ajtós Mondeo volt, 1999-es évjárat, 1.8TD motorral, GLX felszereltséggel. Gyakorlatilag semmi bajom nem volt vele - persze a dízel rossz tulajdonságaival együtt kell tudni élni (lomha, zajos stb.), de korábban Renault 11-en és Peugeot 309-en edz?dtem dízel ügyben. A mostanit fél éves korában vettem, alig 2000 km-el, külföldr?l. A tapasztalataim megegyeznek sokak által jelzettekkel: alapjárat körül nincs er? (annyira, hogy van kedve lefulladni is), nem vagyok megelégedve a rádió kezelésével a kormányról, de a legnagyobb visszalépésnek a gyenge féket érzem: az el?z? Mondeóból átülve azt hittem, nincs is szervo, annyira nyomni kellett neki. Persze ez is megszokás dolga, de mégis: a ´90-es évek vége felé volt Renault Meganom sokat szidott gyenge fékje is jobb volt ennél. A sebváltó is nehezebben hajlandó bekattanni, mint az el?z? Mondeonál, viszont a motor teljesítménye és ezzel együtt az autó dinamikája óriásit javult. Fogyasztása 6,34 (pontosan).
Viszont maga azt autó "hozza" az el?dje jó tulajdonságait is: óriási a tér (és az 5 ajtós még ráadásul szerintem szép is), nem probléma, hogy az Adriára menet elfér-e 2 karton sör is a tej meg az ásványvíz mellé. Még valami: feleségem picike, de a nagy autót még ? is kényelmesen tudja beállítani és vezetni.
Hibalista
- Motorrezonancia: vez.szíjtárcsa+feszít?görg? csere (garanciában)
- K?felver?dés a motorháztet?n (pech): a motorháztet? festése 50 e Ft
-
Ide hordtam szervizbe
Ford Szervíz Szeged Cserzy M. u.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 1900 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Mondeo 1.8TD | Következő autója? | Mondeo? Focus? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
