Marathoni futó
Szöveges ítélet
Taxiként használom a mai napig is. Közel 800 ezer km van benne, de eredeti az adagolója (VP44) és a turbója és sok-sok alkatrésze. Láncos a vezérlése, nekem nem volt cserélve, mert nem zajos. Ennél nem problémás a porlasztócsúcs, azt sem cseréltem még egyet se. Idén januárban a -16 fokban is pöccre indult. Olajfogyasztás a csereperiódus alatt nincs (20 ezer km). Én mindig gyári olajat használtam benne, szerintem érdemes. (Ráadásul olcsóbb mint a "nagy márkák") A futóműve érzékeny, nem szereti a magyar utakat, stabilizátorok és szilentek már mindenhol cserélődtek, akár többször is. A legjobb autóm eddig, amit taxiként használtam (20 év, Audik és Opel) nagyon jó és tartós. Hatalmas csomagtér, jó klíma, kitűnő, digitális vezérlésű fűtés. Némi rozsda látszik az ajtók élein. Ülés garnitúrát cseréltem benne, fillérekért, mert a vezetőülés szivacsa elfáradt alattam (150 kg vagyok...) Bosszantó a csomagtér ajtó zárjának hibája, rengeteg időt és alkatrészt pazaroltam rá és sohasem lett jó. Általánosságban elégedett vagyok vele, az utasaim is szeretik mert tágas és kényelmes. Öt tagú családommal is bármilyen nyaralást és utazást, költözést kitűnően teljesített. Soha rosszabb autót!
Hibalista
- Gömbfejek és szilentek, Hátsó fékek a kézifék miatt, Turbócső és vízcső, lengéscsillapítók és kerékcsapágyak. A h7-es rohadék izzók hegyekben. Vízpumpa. Ülésgarnitúra, bontottan 5 ezer Ft volt! Csomagtér zár szinte minden alkatrésze, pár ezer ft. Jobbos féltengely 27 ezer ft
Ide hordtam szervizbe
Én javítom. Elektronikus hiba csak egyszer volt, kiolvasás után 3 db forrasztással megoldódott.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 230000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 550000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | A6 | Következő autója? | Mondeo Mk4 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
