Ma szereted, holnap már nem biztos....
Szöveges ítélet
Hát hol is kezdjem.... 1.4es benzines mk1es Focusom után valami erősebbre vágytam, bele is választottam egy mk3as 2.0 tdci automata Mondeoba, egyik nap úgy gondolom bár ne tettem volna, másik nap örültem neki, ha hibátlan volt imádtam, automata váltó ellenére is 8-9 literes fogyasztás városban(kb 1600kg az autó) városon kívül 6-7 liter körül tartható, autópályán is csak azért megy 7 fölé mert az automata csak 5 sebességes... Sok Mondeos a kettős tömegű lendkeréktől (automatában nincs) és a porlasztós üzemanyag rendszer meghibásodásától tart, meg persze az esetemben még ott az automata váltó mint nagy hibalehetőség.... tulajdonképpen nekem csak ezekkel nem volt problémám :D az autóba tömni lehetne a pénzt, fordos típushibák: a szervó szivattyú meghibásodása, csomagtérajtó belülről sosem nyílt, klímáról csak annyi nekem vagy meleget csinált vagy jég hideget, köztes állapot nem volt. Olajat szűrőket szigorúan 10-ezrenként cseréltük rajta, gyönyörű vajbőr belsővel vettem ami a vezetőülés kivételével tényleg szép volt de kénytelen voltam szövetre cserélni az egészet mert újrabőröztetni annyiba került volna mint egy bontott bőr belsőt venni... a gyári hangrendszer tipikus fordos, mindenki megkérdezte hol a mélynyomó meg az erősítő(persze nincs) tehát ez jó pont, kényelem szintén jó pont, dugóban nincs az idegesítő gáz, kuplung, fék játszadozás, pakolás szempontjából tökéletes, költöztetni lehetne vele, de olyan parkoló ritkán volt ahonnan nem lógott ki. Egr szelepet az előző tulaj ledugózta így egy hibától megszabadultam de padlógáznál mocskos nagy füstöt tud eregetni :D de nem szaporítom a szót, ha ilyet akartok venni az elejétől a végéig nézessétek át, nem hibamentes széria, de szerethető!
Hibalista
- Főtengely szíjtárcsa - Szíjfeszítő, görgők - Generátor 2x - Magasnyomású szivattyú tömítés - Szelepfedél tömítés, szelepfedél dekni - Szervószivattyú - Kipufogódob - Lengéscsillapítók elöl, Bal első rugó és toronycsapágy - Bal hátsó féknyereg - - A többi apróság :)
Ide hordtam szervizbe
Fordos szaki maszekban
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Mező-Kex Kft.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 228500 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Focus mk1 1.4 benzin | Következő autója? | Focus mk2 1.6 tdci |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
