Kiszámítható, kényelmes, alacsony költségű
Szöveges ítélet
Céges autóként használtam, elsősorban vidéki utakon, évi 80.000 km feletti futással.
A kopó alkatrészeken kívül nem igen volt vele gond, igaz, 250.000 km környékén cserélni kellett a teljes motorkábelezést. Valószínűleg nem kellett volna az egészet, de annyira kusza, hogy mi okozta a sorozatos meghibásodást (többször letiltott az autó, ilyenkor trélerezni kellett), hogy inkább kicserélték az egészet. Ez olyan 400 ezer forint körül volt. A vízpumpát kb. 270 ezernél kellett cserélni. Más nem volt, legfeljebb annyi, hogy bosszantó még, hogy a hátsó ledes lámpákból örökké kiég valamelyik izzó, illetve a dísztárcsákat is érdemes műanyag bilinccsel a felnihez rögzíteni, mert gyakran elvesznek.
Az Ambiente változatban nem bőrbevonatú a kormány, hanem gumírozott műanyag. Ez olyan 120.000 km-nél elkezd kopni, 250 körül már nem lehet úgy megfogni, hogy nem legyen fekete az ember keze (mint a radírgumi a papíron). A kormánykerék cseréje kb. 60 ezer Ft.
Az autóban 285.000 km volt, mikor balról csúnyán összetörték egy jobbkezes utcában, az én kapcsolatom itt szakadt meg vele. Úgy tudom az új tulaj megcsináltatta, és továbbra is használja.
Hibalista
- Motor kábelköteg, vízpumpa
Ide hordtam szervizbe
Ivanics Kft.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Mondeo | Következő autója? | Ford Mondeo |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
